جانشین رئیس پلیس راه ناجا خبر داد؛

ترافیک نیمه سنگین و سنگین در محورهای شمالی کشور

سرهنگ شرافتی از افزایش تردد در محورهای شمالی کشور طی ۲۴ ساعت گذشته، خبر داد.

ترافیک نیمه سنگین و سنگین در محورهای شمالی کشور

سرهنگ ایوب شرافتی جانشین رئیس پلیس راه ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: از روز گذشته 13 خردادماه ماه شاهد ترافیک نیمه سنگین و سنگین در محور‌های شمالی بودیم.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا افزود: روز گذشته نسبت به دوشنبه 12 خردادماه در محور کرج چالوس شاهد 42 درصد افزایش، محور فیروزکوه 97 درصد و محور آزادراه قزوین رشت 100 درصد افزایش تردد را در 24 ساعته گذشته شاهد بودیم.

او با بیان اینکه به دلیل همین افزایش تردد‌ها محدودیت‌هایی را در محور‌های کرج_چالوس و هراز اعمال کردیم، گفت: در محور کرج_چالوس و آزادراه تهران _شمال به سمت مرزن آباد مجبور شدیم از ساعت 7 عصر تا 10 صبح امروز به صورت مستمر ترافیک را به صورت یک‌طرفه داشته باشیم و از مرزن آباد تا چالوس مسیر یکطرفه بود.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا با بیان اینکه محور هراز حدود 4 ساعت مسیر یک‌طرفه بود، افرود: هموطنان و افرادی که در پایتخت ساکن هستند، سفر‌هایی را به شمال کشور داشتند و این موضوع مغایر با دستورالعمل‌ها و تاکیدات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا است و هموطنان نباید در این شرایط سفر کنند.

او بیان کرد: از فردا پنجشنبه و جمعه قطعا شاهد موج سنگین برگشت از سفر‌ها خواهیم بود و توصیه می‌شود شهروندان مدیریت سفر داشته باشند و قوانین و مقررات را رعایت کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان