حاجی‌صادقی: آمریکا مرگ تدریجی خود را با وجود انقلاب اسلامی مشاهده می‌کند

خبرگزاری مهر: حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه درباره روش و سیره امام (ره) و رهبری در عدم سازش با دشمنان، گفت: حضرت امام (ره) حق حیات بر گردن ما دارد، زیرا اسلام ناب را زنده کردند و بنا بر متن صریح قرآن یکی از کارکرد‌ها و دستاور‌های اسلام حیات بخشیدن به جامعه است. آن هم حیاتی از جنس حیات طیبه نه حیات نباتی یا حیوانی بلکه حیات انسانی که قرآن روی آن تکیه دارد.

وی افزود: امام راحل مکتب اسلام ناب را زنده کرده است که این مکتب دو رویکرد اساسی دارد. یکی استقرار حاکمیت و ولایت خدا و اینکه جز قانون و ربوبیت خدا هیچ‌کس دیگری شایستگی برنامه ریزی و مدیریت انسان‌ها را ندارد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه به تبیین رویکرد دوم پرداخت و اظهار داشت: دوم تبری از اجتناب از طاغوت‌ها و ستمگران جهان است و لذا حقیقت به دین، دو رکن اساسی دارد. کفر به طاغوت و ایمان به خدا، تبری و تولی. به حمدالله حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری به این دو اصل توجه فراوانی دارند چرا که قرآن به ما یاد داده تبری و فاصله گرفتن از طاغوت‌ها گام نخست دستیابی به ولایت الله است.

حاجی صادقی تاکید کرد: بحمدالله در طول سال‌های بعد از انقلاب مکتب امام خمینی (ره) زنده مانده و روز به روز روحیه استکبارستیزی، طاغوت ستیزی و «نه» گفتن به حاکمیت غیرالهی نه تنها میان مسلمانان بلکه در بین همه ملت‌ها رونق می‌گیرد و می‌بینیم سردمدار جبهه استکبار یعنی آمریکا در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و امروز، روزشمار‌های افول آن مطرح است.

وی با بیان اینکه این مهم نه تنها از سوی ایرانی‌ها بلکه توسط افراد سیاستمدار و کارشناسان و تحلیلگران در سراسر جهان مطرح می‌شود، گفت: آمریکا روز به روز در حال ضعیف‌تر شدن است و به تعبیر زیبای شهید حاج قاسم سلیمانی، انقلاب اسلامی نه فقط نگذاشت آمریکا یک ابرقدرت باشد بلکه شاخص‌های ابرقدرتی را نیز از آن گرفت.

نماینده، ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: امروز آمریکایی‌ها برای ماندنشان تلاش می‌کنند و رژیم اشغالگری که می‌خواست نیل تا فرات را بگیرد و بزرگترین مشکلش پرتاب سنگ از سوی کودکان فلسطینی بود امروز تمام تلاشش برای ماندن و حفظ حیات منحوسش است و باور دارد که انقلاب اسلامی می‌خواهد او را از صفحه روزگار حذف کند. چون معتقد است رژیم اشغالگر قدس یک غده سرطانی است و از سوی دیگر صهیونیست‌ها امروز مشاهده می‌کنند سنگ در دست بچه‌های فلسطینی امروز تبدیل به موشک شده است.

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: انقلاب اسلامی در «نه» گفتن، استکبارستیزی و مبارزه با جبهه کفر فوق العاده موفق بوده و این مسیر نیز با قدرت ادامه دارد و همه توطئه‌ها و دشمنی‌ها به دلیل این است که آن‌ها موجودیت خودشان را با وجود انقلاب اسلامی در خطر می‌بینند.

وی تصریح کرد: امروز آمریکا مرگ تدریجی خود را با وجود انقلاب اسلامی مشاهده می‌کند و دلیل آن هم این است که بعد از رحلت امام (ره) کسی سکان انقلاب را در دست گرفت و مسیر را ادامه داد که از جنس امام بود و راه و هدف امام را باور داشت. این نعمت بزرگی است که باید به آن توجه داشته باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان