مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران مطرح کرد؛

امام انقلاب شعار اکران محیطی امسال به مناسب سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

ضرغامی درباره اقدام‌های شهرداری تهران برای سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد توضیحاتی داد.

امام انقلاب شعار اکران محیطی امسال به مناسب سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح اقدامات این سازمان به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد گفت: موضوع اعتقادی و سیاسی گرامیداشت این دو مناسبت مورد توجه سازمان زیباسازی شهرداری تهران قرار گرفت و برای اکران‌های عمومی سطح شهر از وصیت نامه سیاسی-الهی امام خمینی(ره) و صحیفه نور جملاتی انتخاب شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران افزود: در مجموع استفاده از 150 جمله از جملات امام خمینی (ره) و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری درباره امام (ره) در اکران‌های عمومی سطح شهر نهایی شد.

ضرغامی ادامه داد: ما در کنار اکران محتوایی، تصاویری نیز از امام خمینی (ره) در سطح شهر اکران کردیم که نکته قابل توجه آن این است که هیچ کدام از تصاویر تکراری نیستند و ما توانستیم آلبوم عکسی از امام خمینی (ره) در سطح شهر اکران کنیم.

او در پاسخ به این سوال که چه تعداد از سازه‌های سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد به این دو مناسبت اختصاص یافت؟ گفت: محتوا‌های فرهنگی در ارتباط با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد بر روی 200 سازه تجاری اکران و شعار آن نیز امام انقلاب نامگذاری شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران ادامه داد: در بخش انتخاب جمله از منویات مقام معظم رهبری تلاش بر این بود که جملاتی با موضوع معیشت و رفاه حال مردم که همواره مورد توجه ایشان است، انتخاب و اکران شود.

ضرغامی ادامه داد: در کنار استفاده از سازه‌های ثابت، تجاری و عرشه برای اکران تبلیغات محتوایی با موضوع سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد،‌ تصاویری با این دو موضوع نیز در تلویزیون‌های شهری پایتخت به نمایش گذاشته می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان