روز محیط زیست را با آمیکو آسنا سپری کنید

شانزدهم خردادماه روز جهانی محیط زیست است. در این روز فعالیت‌های مختلفی برای آگاهی‌رسانی به افراد در مورد محیط زیست و خطراتی که آن را تهدید می‌کنند، انجام می‌شود

شانزدهم خردادماه روز جهانی محیط زیست است. در این روز فعالیت‌های مختلفی برای آگاهی‌رسانی به افراد در مورد محیط زیست و خطراتی که آن را تهدید می‌کنند، انجام می‌شود. خرید خودروهای دوست‌دار محیط زیست یکی از همین اعمال است و به همین بهانه به شما یکی از پاک‌ترین خودروهای ساخت داخل یعنی پیکاپ آمیکو آسنا را پیشنهاد می‌دهیم.
پیکاپ دوگانه سوز آمیکو آسنا نخستین خودرو داخلی است که موفق به پاس کردن آزمون‌های استاندارد یورو 5 از موسسه TUV آلمان شده است و به واسطه پاک بودن قابل توجه خود و ویژگی‌های حرکتی که ارائه می‌کند، در ناوگان سازمان محیط زیست کشور نیز به کار گرفته شده است.
آمیکو آسنا نخستین خودرو تولید داخل نیز هست که موفق به کسب استانداردهای 85 گانه شد. میزان انتشار کربن دی اکسید این خودرو از تمامی رقبایش کمتر است، چرا که قوای فنی این خودرو از ابتدا براساس استاندارد یورو5 طراحی شده است.
.جالب است بدانید خودروهایی که مطابق استاندارد یورو 4 ساخته شده باشند، اجازه دارند تا 160 میلی گرم در کیلومتر ترکیبات مختلف هیدروکربنی را وارد هوا کنند. این خودروها به طور معمول قادر نیستند تا استانداردهای 85 گانه خودرویی را بگذارنند.
در سوی مقابل آمیکو آسنا در شاخص آلایندگی کل هیدروکربن طبق استاندارد یورو 5 عمل می‌کند و تنها در هر کیلومتر 43.4میلی‌گرم آلاینده هیدروکربنی وارد هوا می‌کند. بنابراین با پیکاپی بسیار پاک طرف هستیم که آلودگی اندکی را وارد محیط زیست می‌کند.
آمیکو آسنا از موتوری استفاده می‌کند که تکنولوژی ساخت آن توسط میتسوبیشی تدارک دیده است. پیشرانه یورو 5 آمیکو آسنا میزان آلایندگی اکسیدهای نیتروژن ( NOx ) با غلظت 39.3 میلی گرم در یک کیلومتر دارد که نسبت به پیشرانه خودروهای با استاندارد یورو 4 که میزان آلایندگی تا 110 میلی گرم در یک کیلومتر دارند، فاصله قابل‌توجهی را در دوست‌دار محیط زیست بودن برای خود فراهم کرده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان