اشتباهاتی که در آرایش ابرو نباید داشت

تقریبا همه ما خانم ها برای برداشتن ابرو به آرایشگاه مراجعه می کنیم

اشتباهاتی که در آرایش ابرو نباید داشت

اشتباهاتی که در آرایش ابرو نباید داشت

ابرو

تقریبا همه ما خانم ها برای برداشتن ابرو به آرایشگاه مراجعه می کنیم. من شخصا از دوازده سالگی برای تمیز کردن ابروهای پرپشت و نامرتبم آرایشگاه می رفتم اما از وقتی که آرایشگر دنباله ابروهایم را زیادی برداشت دیگر به آرایشگاه نرفته وتصمیم گرفتم راه حلی برای مشکلم پیدا کنم. بعد از کمی جستجو و کنکاش، چندین راه برای پرپشت کردن ابرو پیدا کردم که آن ها را در این جا ذکر خواهم کرد.

ابرو

ابروهایتان را از هر محصول آرایشی محفوظ نگه دارید

سعی کنید هیچ لوازم آرایشی مثل لوسیون، مرطوب کننده، ضدآفتاب، فونداسیون و… به اطراف ابروهایتان نزنید. زیرا آن ها به ابروها نفوذ کرده و باعث ریزش آن می شوند. ابروها هم مثل موی سر فولیکول دارند. همانطور که بعضی چیزها را به سرتان نمی زنید به ابروها نیز نباید بزنید.

آرایش ابرو

آینه های استاندارد استفاده کنید

آینه هایی که بزرگنمایی می کنند باعث می شوند که هنگم استفاده از موچین تسلط به سایز اصلی ابروهایتان نداشته و کمی بیشتر از حد معمول آن را بردارید.

آرایش ابرو

برای کوتاه کردن ابروها هیچوقت از تیغ استفاده نکنید

برای این کار از قیچی ابرو استفاده کنید. به این صورت که ابروها را به سمت بالا برس زده و قسمت هایی که بلندتر هستند را با قیچی کوتاه کنید. با این کار ابروهای شما هم مرتب می شوند و هم پرپشت می مانند.

ابرو

سر ابروها از حد معمول کوتاه و یا بلندتر نباشد

اشتباهی که خیلی از ما خانم ها مرتکب می شویم این است که فکر می کنیم سر ابروها باید هم تراز با سوراخ بینی باشد. اما در واقع باید با پل بینی هم تراز باشد. وقتی ابروها خیلی از هم فاصله داشته باشند صورت شما پهن به نظر می آید.

ابرو

افراط در تیره کردن ابرو نداشته باشید

بسیاری از شما می خواهید که ابروهای پررنگ و پرپشتی داشته باشید. و ممکن است از مداد و سایه هایی برای این کار استفاده کنید. من پیشنهاد می کنم که سایه تیره تر از ابروهایتان استفاده نکنید. در این صورت ابروهای زیباتر و طبیعی تری خواهید داشت.

ابرو برداشتن

وکس و نخ را کنار بگذارید

همیشه از موچین استفاده کنید. چون موچین دانه دانه ابروها را برمی دارد. تک تک ابروها نقش مهمی در مدل ابرو خواهند داشت. استفاده از وکس باعث می شود پوست شما کشیده شود و نخ هم ابروها را شکننده می کند.

ابروهای پرپشت

مداد ابروی با کیفیت استفاده کنید

با مداد خوب به جای اینکه ابروی شما تاتوشده و مصنوعی به نظر بیاید، طبیعی تر می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر