نماینده مردم زاهدان در مجلس:

بیش از ۴۰درصد مردم شهر زاهدان حاشیه‌نشین هستند

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت:  استان سیستان و بلوچستان و به ویژه شهر زاهدان با مشکلات زیادی مواجه است و تصمیم داریم با تمام توان برای حل این مشکلات تلاش کنیم.

بیش از 40درصد مردم شهر زاهدان حاشیه‌نشین هستند

حسینعلی شهریاری در نشست ساماندهی حاشیه نشینی، ساماندهی حاشیه نشینی و اصلاح بافت فرسوده شهر زاهدان را ضروری دانست و گفت: متاسفانه بیش از 40درصد مردم شهر زاهدان حاشیه‌نشین هستند که وضعیت زندگی‌شان به مراتب بدتر از زندگی روستایی است.

وی تاکید کرد: پروژه‌های عمرانی استان حتی الامکان به شرکت‌های داخلی استان واگذار شود چراکه حضور و فعالیت شرکت‌های سایر استان‌ها و استان های معین موجب خروج پول و سرمایه از استان می‌شود و مردم ما از این منابع سهم نمی‌برند و این در حالی است که شرکت‌های داخلی استان در شرایط بیماری کرونا هم کار را تعطیل نکردند.

نماینده مردم زاهدان افزود: از بدو انقلاب اسلامی تاکنون خدمات زیادی در استان انجام شده و دولت ها به این استان توجه داشته اند اما نیاز است مدیران استان برای دریافت بیشتر منابع از سطح کشور تلاش کنند.

شهریاری گفت: مجموعه مسئولان جمهوری اسلامی برای استان محروم و دارای مسائل قومی و مذهبی سیستان و بلوچستان که همجوار با دو کشور مسئله دار نیز است، به طور ویژه توجه دارند و توجهات اخیر مقام معظم رهبری به استان در بحث پرداخت اعتبارات کلان از محل صندوق توسعه ملی بیانگر این مهم است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان