فروش ۳۰درصد از سهام عدالت چقدر می شود؟

یاسر فلاح مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس امروز در صفحه شخصی اینستاگرام خود با هشتگ «#سهام عدالت دارایی ارزشمندی است» نوشت: «خیلی‌ها می‌پرسند، مالکیت سهام عدالت را مستقیم انتخاب کنیم یا غیر مستقیم؟

این یک انتخاب کاملا شخصی است و اگر دانش بورسی دارید یا قصد دارید یادبگیرید روش مستقیم را انتخاب کنید؛ در این روش شما به طور مستقیم سهامدار شرکت‌ها می‌شوید. باید اخبار پیرامون شرکت‌ها که دارایی شما هستند را پیگیری کنید. ممکن است روزی شرکت حال خوب داشته باشد و روزی حال نامساعدش را ببینید. تمرین و صبر و تحمل داشته باشید.

اما اگر چنان قصدی ندارید، روش غیر مستقیم را انتخاب کردید که در این روش شما سهامدار شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی شده‌اید. به جای بررسی و پیگیری سی و شش شرکت به صورت مستقیم، مدیریت یک شرکت سرمایه‌گذاری استانی برعهده شماست. به زودی شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی وارد بورس می‌شوند و سهام آنها قابلیت خرید و فروش پیدا می‌کند. در هر دو روش مزایایی وجود دارد به شایعات توجه نکنید. اینکه برخی می‌گویند در روش غیر مستقیم اختیار سهام تا چندسال دست دولت می‌ماند، غیر واقعی و دروغ است.

همچنین برای تعادل بخشی بازار سرمایه، فعلا ۳۰ درصد از سهام عدالت قابل نقد شدن است. این میزان از سهام عدالت، اگر برگ سهام ۵۰۰ هزار تومانی داشته باشید، حالا حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان یا کمی بالاتر و پایین‌تر می‌ارزد.»

برگ سهام ۵۰۰ هزارتومانی شما حدود حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزش دارد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان