معاون مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع خبر داد؛

مستند سازی تمام اسناد اراضی نیرو‌های مسلح تا پایان سال ۱۴۰۰

سلیمانی گفت: برنامه ریزی ما این است که تا پایان سال ۱۴۰۰ تمام زمین‌های مربوط به نیروهای مسلح مستندسازی شوند.

مستند سازی تمام اسناد اراضی نیرو‌های مسلح تا پایان سال 1400

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر سلیمانی معاون مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک میان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح که صبح امروز (شنبه هفدهم خردادماه) در سازمان ثبت و اسناد کشور برگزار شد با بیان اینکه وزارت دفاع متولی املاک نیرو‌های مسلح است، اظهار کرد: اراضی و املاک در کشور روز به روز ارزش بیشتری پیدا می‌کنند و همزمان با افزایش قیمت ملک، زمین خواری هم دیده می‌شود.

مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ادامه داد: امیدواریم با این تفاهم نامه از زمین خواری جلوگیری کنیم و مستند سازی املاک نیرو‌های مسلح انجام شود. املاک بسیاری از پیش از انقلاب تا کنون در اختیار نیرو‌های مسلح قرار گرفته، اما متاسفانه مستند سازی نشده و در معرض زمین خواری هستند و امروز با امضای تفاهم نامه به دنبال این هستیم تا مستندسازی اراضی و املاک انجام شود.

وی با اشاره به اهداف خود گفت: برنامه ریزی ما این است که تا پایان سال 1400 تمام این زمین‌ها مستندسازی شوند و امیدواریم در بستر این تفاهم نامه این کار انجام شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان