رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

لزوم ورود هیات رئیسه شورا به اختلاف نظر کمیسیون‌های مشترک

هاشمی گفت: در زمان بررسی طرح‌ها در کمیسیون مشترک ممکن است اختلاف نظر نگذارد موضوع جمع بندی شود که آنگاه هیات رئیسه باید به آن ورود کند‌.

لزوم ورود هیات رئیسه شورا به اختلاف نظر کمیسیون‌های مشترک

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران پیش از آغاز دویست و هجدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز یکشنبه 18 خردادماه برگزار شد در تشریح آخرین جزئیات برگزاری جلسه هم اندیشی گفت: امروز عصر جلسه هم اندیشی برگزار می‌شود و ما امروز صبح جلسه هیات رئیسه شورای شهر را برگزار کردیم که موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای شهر تهران افزود: در جلسه هیات رئیسه به موضوعاتی مانند دستور جلسه و نامه نگاری‌هایی که نیاز است هیات رئیسه به آن ورود کند پرداختیم و در ادامه هم موضوع غذا کارکنان شورا مورد بررسی قرار گرفت.

هاشمی ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که مورد بحث قرار گرفته بود ارجاع طرح‌ها و لوایح به کمیسیون مشترک بود که گاهی مشاهده می‌شود اختلاف نظر‌ها نگذارد کار جمع بندی شود که انگاه نیاز است هیات رئیسه به موضوع ورود کند.

او در واکنش به آتش سوزی‌های سریالی بوستان‌های پایتخت گفت:آتش سوزی‌ها دلیل مشخصی دارد و آن میزان بارش‌های امسال بود که موجب رشد علف‌ها و گیاهان خودرو شد که با گرم شدن یکباره هوا آن ها خشک شدند و با کوچکترین جرقه آتش شعله ورمی شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان