رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد؛

کشف بیش از ۱۳۷ کیلوگرم حشیش در شهریار

سرهنگ حسنوند از کشف ۱۳۷ کیلو حشیش و دستگیری یک سوداگر مرگ در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهریار خبر داد.

کشف بیش از 137 کیلوگرم حشیش در شهریار

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را بر عهده گرفتند.

وی توضیح داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهم به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از مرز‌های شرقی کشور تهیه و آن را در شهرستان شهریار دپو کرده تا در فرصتی مناسبی به پایتخت منتقل و به صورت گسترده توزیع کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تصریح کرد: با تکمیل رصد‌های اطلاعاتی نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاه وی صادر شد و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه این پلیس با اخذ نیابت قضایی به شهرستان شهریار اعزام شدند و دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مراقبت‌های ویژه پلیسی با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهریار آغاز شد، اضافه کرد: در یک عملیات مشترک سوداگر مرگ در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان 137 بسته یک کیلویی در مجموع 137 کیلو و 600 گرم حشیش کشف شد.

حسنوند در پایان خاطرنشان کرد: متهم پرونده پس از دستگیری به مقر پلیس در شهرستان شهریار منتقل و پس از انجام تحقیقات پایانی و بازجویی‌های تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان