عرضه ۳محصول جدید سایپا برای اولین بار در پیش‌فروش امروز/ اعلام قیمت نهایی شاهین در آینده نزدیک

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین؛ جواد سلیمانی امروز در حاشیه مراسم فروش فوق‌العاده خودرو به روش قرعه‌کشی بیان کرد: لیست برندگان خودرو‌های سایپا بلافاصله بعد از اتمام مراسم قرعه‌کشی، در سایت اصلی شرکت اعلام خواهد شد و همزمان به صورت پیامک نیز منتخبان را مطلع خواهیم کرد.

او ادامه داد: امروز برای 7مدل خودروی سایپا و از بین حدود یک میلیون ثبت‌نام کننده 10هزار نفر انتخاب خواهند شد؛ ضمن اینکه بلافاصله بعد از مراسم قرعه‌کشی، ثبت‌نام پیش‌فروش 9محصول سایپا از ساعت 14 امروز آغاز خواهد شد و برای این طرح به مدت سه روز سایت باز خواهد بود.

سلیمانی تاکید کرد: اگر تعداد متقاضیان بیشتر از تعداد پیش‌فروش باشد، مجددا روش قرعه‌کشی را انجام خواهیم داد.

وی از عرضه سه محصول جدید سایپا در این پیش‌فروش خبر داد و گفت: در این پیش‌فروش، 9محصول سایپا عرضه می‌شود که برای اولین بار در بین این خودرو‌ها شاهد سه محصول جدید شاهین، ساینای سال و کوییک‌سال هستیم که در نیمه دوم سال جاری به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

مدیر عامل سایپا با بیان اینکه قیمت نهایی شاهین فعلا در حال بررسی است، اضافه کرد: قیمت نهایی شاهین توسط شورای رقابت در حال بررسی است و به زودی اعلام خواهد شد اما پیش پرداخت برای این محصول در طرح پیش‌فروش سایپا 80میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر