ماهان شبکه ایرانیان

قلم موهای آرایشی را حتما بشویید

سوال من این است که آیا برس های آرایشی پر از باکتری را به صورت خود می زنید؟ مطمئنم که جواب خیلی از شما مثبت است

قلم موهای آرایشی را حتما بشویید

قلم موهای آرایشی را حتما بشویید

قلم موی آرایشی

سوال من این است که آیا برس های آرایشی پر از باکتری را به صورت خود می زنید؟ مطمئنم که جواب خیلی از شما مثبت است. با وجود تبلیغات و اخطارهای زیادی که در این رابطه می شود تعداد خیلی خیلی کمی از شما اهمیت داده و به آن عمل می کنید. فکرش را بکنید که برس ها باکتری و میکروب های زیادی را جذب کرده و در خود جای می دهند آن گاه شما آن برس های پر از میکروب را به صورت خود می زنید. خدای من!!! چه اتفاقی برای پوست شما خواهد افتاد.

موها و مژه های شما در اثر تماس با قلم موهای کثیف پر از باکتری می شوند. به همین دلیل به شما توصیه می کنم که به هیچ وجه ریملتان را حتی به بهترین دوستتان هم قرض ندهید. رایج ترین و بدجنس ترین این میکروب ها، استافیلوکوک و استرپتوکوک هستند که باعث عفونت استاف و گلودرد استرپتوکوکی می شوند.

این باکتری ها بیماری های زیادی را برای پوست شما به ارمغان می آورند. بیماری هایی چون: جوش، سوزش پوست، بیماری راش پوستی، عفونت پوست، عفونت های قارچی ، عفونت چشم و…

قلم موی آرایشی

و اما چه کنیم که به آن ها مبتلا نشویم؟ من پیشنهاد می کنم که حداقل هفته ای یک بار این قلم موها را بشویید البته بستگی به جنس پوست و مقدار استفاده شما از آن ها دارد. هرچه بیشتر استفاده می کنید باید به دفعات بیشتری آن ها را بشویید. اگر هم پوستتان چرب است تعداد شستشو باید بیشتر باشد.مواد شوینده زیادی برای شتستشوی آن ها موجود است ولی من به شما صابون بچه را پیشنهاد می کنم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان