نارگیل و زیبایی

آیا تا کنون از خواص نارگیل چیزی شنیده اید؟ وقتی این سوال پیش می آید تنها چیزی که به ذهن ما می رسد این است که روغن نارگیل را به صورت و موها می زنیم

نارگیل و زیبایی

نارگیل و زیبایی

نارگیل

آیا تا کنون از خواص نارگیل چیزی شنیده اید؟ وقتی این سوال پیش می آید تنها چیزی که به ذهن ما می رسد این است که روغن نارگیل را به صورت و موها می زنیم. روغن نارگیل به تنهایی می تواند نوعی داروی گیاهی پر از خواص مفید برای پوست و مو باشد. روغن نارگیل در بسیاری از محصولات آرایشی به دلیل خاصیت ضدقارچ و ضد باکتری آن استفاده می شود. همچنین مرطوب کننده بسیار قوی بوده و بهتر از هر روغن دیگری جذب موها می شود. از همه مهتر اینکه بوی بسیار دلنشینی دارد.

در اینجا چند نمونه از خواص نارگیل را برای شما ذکر می کنم. مطمئنا پس از خواندن این مطلب به فروشگاه رفته و آن را تهیه خواهید کرد.

روغن نارگیل

نرم کننده دست

طریقه مصرف آن به این صورت است که ابتدا دست ها را شسته و هنگامیکه نمدار است از آن بزنید. پس دستهایتان را خشک نکرده از آن استفاده کنید در غیر این صورت تاثیری در نرم کردن پوست دست نخواهد داشت. من در غذا هم از این روغن استفاده می کنم و بر حسب عادت هنگام آشپزی هم کمی از آن به دست هایم می زنم. پیشنهاد می کنم شما هم حتما این کار را بکنید.

نارگیل

برجسته کننده گونه

هیچ چیزی به اندازه روغن نارگیل برای گونه خاصیت حجم دهنده ندارد. بدین منظور کمی از آن را روی آرایش بزنید. هم رنگ پوست بوده و هم براق می کند.

کرم اصلاح

از این روغن می توان به عنوان روغن اصلاح برای پاها و زیربغل نیز استفاده کرد. و دیگر اینکه پاهای شما را مرطوب می کند.

نارگیل

نرم کننده قوی

بیشتر نرم کننده ها حاوی روغن نارگیل هستند چون این روغن بهتر از روغن های معدنی و آفتابگردان جذب موها می شود. برای استفاده، مقداری از آن را به موهایتان زده سپس شانه بزنید و ببندید. فردای آن روز موهایتان را بشویید.

نارگیل و زیبایی

پاک کننده آرایش چشم

روغن نارگیل حتی ریمل ضدآب را هم پاک می کند. مقداری از آن را به یک پارچه کتان زده و با ملایمت آرایش چشم را پاک کنید. و در نهایت چشم ها را با آب بشویید. مهمتر از همه این است که دورچشم را مرطوب نیز نگه می دارد.

مرطوب کننده بدن

از خواص دیگر نارگیل خاصیت مرطوب کنندگی آن برای پوست بدن می باشد. استفاده آن باعث می شود که پوست دیگر خشک نباشد. پس لوسیون مناسبی برای پوست بدن است.

فواید نارگیل

پاک کننده صورت

روغن نارگیل به تنهایی ضدباکتری، ضد قارچ و نرم کننده طبیعی، و بسیار مفید برای درمان درماتیک آتوپیک است. به همین دلیل بیشتر خانم ها از آن به عنوان نرم کننده صورت استفاده می کنند. پیشنهاد من برای استفاده آن به عنوان مرطوب کننده این است که مقداری از آن را روی پوست زده و به صورت دایره وار ماساژ دهید. در نهایت چربی های باقیمانده را با پاک کننده صورت بشویید.

نارگیل و زیبایی

درخشش مو

مقدار بسیار کمی از روغن نارگیل را به انتهای موهایتان بزنید تا درخشش بی نظیری به موهای مشکی شما بدهد.

اسکراب بدن

به جای اینکه پول زیادی برای خریدن اسکراب بدن هزینه کنید سعی کنید خودتان از منابعی که در خانه دارید یک اسکراب کاملا طبیعی و بدون هزینه بسازید. دستور تهیه اسکراب را برای شما در اینجا شرح می دهم. به این صورت که ابتدا نصف فنجان روغن نارگیل را روی حرارت خیلی کم قرار داده، سپس یک فنجان شکر قهوه ای یا نمک را به آن اضافه کرده و خوب هم بزنید تا کاملا حل شود. به همین راحتی.

روغن ماساژ

تمام روغن ها ی ماساژ که در فروشگاه ها هستند حاوی روغن نارگیل و روغن جوجوبا هستند. پس آن ها را کنار گذاشته و از روغن نارگیل به عنوان روغن ماساژ استفاده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان