مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان:

۹۲ درصد از گلزارهای شهدا در کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۲ درصد از ۵۲۸ گلزار شهدای این استان ساماندهی شده است.

92 درصد از گلزارهای شهدا در کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شد

سید منصور موسوی در نشست کارگروه گلزار شهدا که باحضور معاون عمرانی استاندار در یاسوج برگزار گردیدد، افزود:530 گلزار شهید در این استان وجود دارد که از این تعداد 92 درصد تاکنون ساماندهی شده است.

وی اظهارکرد: از مجموع گلزار شهدای این استان تاکنون عملیات اجرایی ساماندهی 496 گلزار به پایان رسیده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هم اکنون ساماندهی 34 گلزار شهدا در مناطق مختلف این استان به وِیژه شهرستان بویراحمد در دست اجرا است.

موسوی تصریح کرد: در گلزارهای ساماندهی نشده این استان بیش از 100 شهید آرمیده است، که در صورت تامین اعتبار در سال جاری، ساماندهی می‌شوند.

وی تک مزاری بودن و پراکندگی آن‌ها در روستاها و مناطق عشایری را یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود در زمینه ساماندهی گلزارهای شهدای استان عنوان کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به احداث قطعه دوم گلزار شهدای یاسوج ادامه داد: ساماندهی این قطعه در دستور کار است و در صورت تامین اعتبار ساخت قطعه دوم گلزار شهدای یاسوج نیز انجام می‌شود.

موسوی تاکید کرد: در سطح استان تعداد زیادی از گلزارهای شهدا ساماندهی شدند اما دارای مشکلات می باشند که امسال اعتباری به شهرستان‌ها جهت ترمیم و مرمت گلزارهای شهدا آسیب‌دیده اختصاص داده می‌شود.

وی با اشاره به بدهی یک میلیاردی بنیاد شهید استان به پیمانکاران گفت: قرار شد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی همین امسال بدهی به پیمانکاران را پرداخت کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد از ساماندهی تابلوی شهری شهدا در سطح استان خبر داد و افزود: ساماندهی تابلوی شهدا که بر روی 317 پایه قرار دارد در دستور کار است و طی سال جاری انجام خواهد شد.

همچنین شاهرخ کناری، فرماندار شهرستان بویراحمد نیز در ادامه این نشست گفت: سال گذشته 700 میلیون تومان در گلزار شهدای شهرستان‌ بویراحمد هزینه شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان کرد: 35 میلیون تومان نیز برای ساخت یادمان شهید گمنام در دانشگاه یاسوج در سال 99 در نظر گرفته شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان