باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

سید محمود موسوی مجد کیست؟

حکم اعدام موسوی مجد به جرم در اختیار قرار دادن اطلاعات تردد سردار سلیمانی به سرویس‎‌های اطلاعاتی بیگانه تأیید شد.

سید محمود موسوی مجد کیست؟

فروش اطلاعات برای مشتی دلار/ حکم اعدام جاسوس سردار سلیمانی تایید شدبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز بود که غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا در نشست خبری خود از بازداشت یک جاسوس وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی خبر داد؛ جاسوسی که به گفته اسماعیلی  اطلاعات محل‌های تردد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را لو داده بود.

سید محمود موسوی مجد، فرزند سید کاظم که  هم جاسوس سرویس سیا و هم جاسوس سرویس موساد بوده برای نیروهای آمریکایی در سپاه قدس  فعالیت می‌کرد و بر اساس اعلام دستگاه قضا او کسی بوده که اطلاعات محل تردد سردار سلیمانی را به نیروهای بیگانه داده است.

بر اساس برخی اطلاعات موجود، محمود موسوی مجد در قبال دریافت مشتی دلار به عنوان عنصری خودباخته اطلاعات را در اختیار کشورهای بیگانه و دشمن قرار داده است که با هوشیاری نیروهای گمنام امام زمان(عج) در هجدهم مهرماه 97  بازداشت شد.

انگیزه سید محمود موسوی مجد وطن‌فروشی و دریافت پول عنوان  شده است، اما هنوز اطلاعات کاملی درباره اینکه این جاسوس چه مواردی را به کشورهای بیگانه اطلاع داده است در دست نیست.

این عنصر فریب خورده‌ در حوزه‌های امنیتی و نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه قدس اطلاعات را جمع‌آوری کرده و محل استقرار و تردد‌های حاج قاسم سلیمانی را در اختیار بیگانگان گذاشته است، البته گفته شده است این فرد تحت عنوان مدافع حرم در مقطعی در جبهه‌های سوریه و عراق فعالیت کرده است.

پس از دستگیری سید محمود موسوی مجد حکم اعدام برای وی صادر شد و  شعبه 19 دیوان عالی کشور این حکم را تأیید کرد.

موسوی مجد در تاریخ 18 مهرماه 97 بازداشت شد و شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی به اتهامات انتسابی وی رسیدگی و در تاریخ 3 شهریور 98 حکم اعدام وی را صادر کرد که با اشکال و ایراد دیوان عالی کشور حکم دوباره به محکمه بازگشته و دادگاه بار دیگر در تاریخ 4 اسفند 98 بررسی مجدد پرونده حکم اعدام وی را تأیید و دوباره پرونده را به دیوان عالی کشور ارسال کرد و هم اکنون این حکم در دیوان عالی کشور نیز تأیید شده است؛ البته بر اساس اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه  موسوی مجد هیچ نقشی در به شهادت رسیدن سردار سپهبد قاسم سلیمانی نداشته است.


بیشتر بخوانید


 

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان