بیوگرافی شاهیکا در سریال سیب ممنوعه ؛ با نسرین جوادزاده آشنا شوید

امشب در روزیاتو نوبت بیوگرافی شاهیکا است. شاید الان که اسم اصل شاهیکا ، بازیگر جوان و زیباروی سریال ترکی سیب ممنوعه ، را می شنوید فکر کنید این هنرپیشه اصالتا ایرانی است. اما این طور نیست! نسرین جوادزاده ایرانی نیست و در کشور آذربایجان شهر باکو به دنیا آمده است.

بیوگرافی شاهیکا در سریال سیب ممنوعه ؛ با نسرین جوادزاده آشنا شوید

امشب در روزیاتو نوبت بیوگرافی شاهیکا است. شاید الان که اسم اصل شاهیکا ، بازیگر جوان و زیباروی سریال ترکی سیب ممنوعه ، را می شنوید فکر کنید این هنرپیشه اصالتا ایرانی است. اما این طور نیست! نسرین جوادزاده ایرانی نیست و در کشور آذربایجان شهر باکو به دنیا آمده است.

نسرین جوادزاده در سریال پربیننده سیب ممنوعه در نقش شاهیکا که زنی زیبارو اما مکار است جلوی دوربین به ایفای نقش پرداخته است. این بازیگر خوش چهره و دوست داشتنی 169 سانتی متر قد و 47 کیلوگرم وزن دارد.

با روزیاتو همراه باشید تا همه چیز را در مورد نسرین جوادزاده یا همان شاهیکای سیب ممنوعه بدانید.

تولد نسرین جوادزاده

نسرین جواد زاده متولد سال 1982 (یا 1360) است و در شهر باکو، پایتخت کشور همسایه شمالی ما کشور آذربایجان، چشم به جهان گشوده است. مادر او که پزشک اطفال است از همان ابتدای کودکی متوجه استعداد نسرین در زمینه بازیگری شد و زمانی که نسرین 11 ساله بود از آذربایجان به ترکیه مهاجرت کرد و ساکن استانبول شد.

تحصیلات نسرین جوادزاده

نسرین زبان ترکی را بلد نبود و به همین علت مجبور شد از اول دوران ابتدایی را بخواند. به همین علت، چند سالی از هم سن و سال های خودش عقب ماند. او در کلاس های خصوصی زبان استانبولی شرکت کرد تا بتواند این زبان را به خوبی یاد بگیرد. اما اکنون هم به زبان ترکی و هم زبان های روسی، انگلیسی و فرانسوی صحبت می کند.

نسرین جوادزاده پس از اتمام دوران ابتدایی وارد دبیرستان سیسلی تراکی استانبول شد و در همین دوران دبیرستان بود که توانست 5 فیلم کوتاه بسازد؛ فیلم هایی که همگی در جشنواره های داخلی ترکیه و همین طور جشنواره های بین المللی از جمله فستیوال برلین به نمایش درآمدند و موفق به دریافت چند جایزه نیز شدند.

نسرین از کودکی دختر فعالی بوده است و حتی قبل از مهاجرت در ترکیه، در کشور آذربایجان رقص باله تمرین می کرده است.

وقتی نسرین با این همه موفقیت دوران دبیرستان را به اتمام رساند به دانشگاه مرمره راه پیدا کرد و مشغول به تحصیل در رشته سینما و تلویزیون شد. علاوه بر تحصیلات آکادمیک در این رشته، او حدود دو سال در استودیوی بازیگری شاهیکا تکاند آموزش دید.

فعالیت بازیگری نسرین جوادزاده

نسرین جوادزاده در سال 2007 ، یعنی وقتی که 25 سال سن داشت، با ایفای نقش در سریال ترکی Yersiz Yurtsuz (بی خانه و کاشانه) رسما وارد دنیای سینما و تلویزیون شد. او به خاطر بازی در این فیلم در جشنواره فیلم ارزروم، بورسا و آنکارا به عنوان بهترین بازیگر زن جایزه گرفت.

نسرین جوادزاده در سال 2014 در فیلم «کولتوگ آتمان» به نام «کوزو، اِرول، مینتاش» در پنجاه و یکمین جشنواره پرتقال طلایی جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد. او بعد از آن در سریال های «مرد کوچک» ، «حکایت ما» و چند سریال دیگر به ایفای نقش پرداخت.

نسرین بعد از این سریال در سریال های پربیننده دیگری مانند آقا کوچولو، فی و آفتاب زمستانی جلوی دوربین به هنرنمایی پرداخته است. اما بازی در سریال سیب ممنوعه در نقش شاهیکا او را خیلی بیشتر از گذشته معروف کرد. لازم به ذکر است که نسرین سال از گذشته به عضویت آژانس بازیگران انگلیس به نام کریستینا شفرد درآمده است.

نسرین جوادزاده در انتخاب نقش هایش بسیار دقت دارد و هر نقشی را انتخاب نمی کند. او دوست دارد با انتخاب نقش های متفاوت طرفدارانش را هیجان زده و متعجب کند و خودش نیز از بازی در آنها لذت ببرد. علاوه بر این ، برای انتخاب فیلم هایش به سازنده فیلم، کارگردان و عوامل سریال اهمیت زیادی می دهد.

جوایز نسرین جوادزاده

نسرین جوادزاده توانسته تا کنون 5 بار جایزه بهترین بازیگر زن و یک بار جایزه بهترین بازیگر مکمل زن را به خود اختصاص دهد. جایزه پنجاه و هفتمین جشنواره فیلم پرتقال طلایی آنکارا به نسرین رسید تا بهترین بازیگر زن به خاطر بازی در فیلم کوزو شناخته شود.

از جوایز دیگر نسرین جوادزاده می توان به جایزه هفدهمین جشنواره جوایز صدری آلیشیک برای عنوان بهترین بازیگر زن به خاطر بازی در سریال کمدی Yangin var و جایزه بیست و سومین فستیوال فیلم آنکارا برای عنوان بهترین بازیگر زن به خاطر بازی در فیلم Yangin var نام برد.

روابط عاطفی و عاشقانه نسرین جوادزاده

نسرین مجرد است و تا به حال ازدواج نکرده است. او علاقه ای به نمایش روابط شخصی خود ندارد و آنها را از دید رسانه ها مخفی میکند. اما در خبرها آمده که سال 2018 با مردی به نام علیهان رابطه داشته است و دو هفته ای را در کشورهای مختلفی مانند یونان، ایتالیا و فرانسه با هم در خوشگذرانی به سر می بردند.

پیج اینستاگرام نسرین جوادزاده

نسرین جوادزاده اولین پست اینستاگرامی خود را در سال 2015 گذاشته و با وجود 5 سالی که از ایجاد حساب کاربری او در اینستاگرام می گذرد تا به امروز 365 پست به اشتراک گذاشته است. صفحه اینستاگرام او به نشانی instagram.com/nesrin.cavadzade بیشتر محلی برای عکس های هنری و کاری یا عکس هایی که خود او از زندگی شخصی اش می گیرد است. نسرین 2 میلیون فالوور دارد و 221 صفحه را فالو می کند. برای دنبال کردن فعالیت های هنری و شخصی نسرین جوادزاده می توانید صفحه اینستاگرام او را فالو کنید.

فیلم ها و سریال های نسرین جوادزاده

٢00٧- سریال Yersiz Yurtsuz

٢00٧- سریال Pazar – Bir Ticaret Masalı

٢00٨- سریال Dilber’in Sekiz Günü

٢00٩- سریال Gitmek: Benim Marlon ve Brandom

٢010- سریال Acı

٢010- سریال Samanyolu

٢011- سریال Al Yazmalım

٢011- سریال Güzel Günler Göreceğiz

٢011- سریال Yangın Var

٢01٢- فیلم کوتاه Derin Nefes Al

٢01٢- سریال Ağır Roman Yeni Dünya

٢01٣- سریال Görüş Günü Kadınları

٢014- سریال  Küçük Ağa (آقا کوچولو)

٢014- فیلم سینمایی Annemin Şarkısı (ترانه مادرم) در نقش زینب

٢014- فیلم سینمایی Kuzu (کوزو) در نقش مدینه

٢015- فیلم سینمایی Son Mektup ( آخرین نامه)

٢015- سریال Çanakkale Yüzyıllık Mühür در نقش عایشه گیز

٢016- سریال Kış Güneşi (آفتاب زمستانی) در نقش افروز

٢01٧- سریال Fi (فی) در نقش آلارا

٢01٧- سریال Bizim Hikaye (داستان ما) در نقش تولای سرت کایا

٢01٩- سریال yasak elma (میوه ممنوعه) در نقش شاهیکا

٢0٢0- فیلم سینمایی Aşk Tesadüfleri Sever 2 ( عشق تصادف ها رو دوست داره 2)

به شما پیشنهاد می کنیم خواندن مطالب زیر را از دست ندهید:

بیوگرافی نسلیهان آتاگول ؛ بازیگر نقش ناره چلبی در سریال ترکی دختر سفیر ، نیهان در اُکیا

بیوگرافی شِوال سام ؛ بازیگر نقش اندر در سریال سیب ممنوعه  

ادا اجه ، ییلدیز سریال سیب ممنوعه ، را بیشتر بشناسید؛ از بیوگرافی تا اینستاگرام و شماره رنگ مو

بازیگر فیلم جن زیبا را بهتر بشناسید

بیوگرافی اونور تونا ؛ علیهان در سریال ترکی سیب ممنوعه

سامان ارسطو ؛ هنرپیشه ای که بعد از تغییر جنسیت به دست فراموشی سپرده شد

ranimania
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان