ردمی ۹ معرفی شد؛ موبایل ۱۶۹ دلاری با دوربین چهارگانه و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

موبایل اقتصادی ردمی ۹ با قابلیت‌هایی نظیر دوربین چهارگانه، باتری قدرتمند و چیپست مدیاتک برای بازارهای اقتصادی طراحی شده است.

ردمی 9 معرفی شد؛ موبایل 169 دلاری با دوربین چهارگانه و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی

موبایل اقتصادی ردمی 9 با قابلیت‌هایی نظیر دوربین چهارگانه، باتری قدرتمند و چیپست مدیاتک برای بازارهای اقتصادی طراحی شده است.

این زیر مجموعه محبوب شیائومی حدود 8 ماه پس از رونمایی از سری ردمی 8 از نسخه جدید آن رونمایی کرده است. ردمی 9 از چیپست 8 هسته ای و 12 نانومتری هلیو G80 بهره می‌برد و در کنار آن 4 گیگابایت رم LPDDR4x و 64 گیگابایت حافظه eMMC قرار گرفته است.

نمایشگر 6.53 اینچی این دستگاه با رزولوشن +FHD مثل نسخه قبل از نوع LCD است و روی آن یک بریدگی قطره‌ای برای دوربین سلفی تعبیه شده است. محافظت از این پنل با نسبت تصویر 19.5 به 9 بر عهده گوریلا گلس 3 قرار دارد.

دوربین اصلی نسبت به نسخه قبل بهبود پیدا کرده و شامل سنسور 13 مگاپیکسلی با اپرچر f/2.2، فوق عریض 8 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.2، عمق سنج 2 مگاپیکسلی و ماکروی 5 مگاپیکسلی می‌شود که پشت لنزی با f/2.5 قرار گرفته است. دوربین سلفی هم 8 مگاپیکسلی است.

انرژی ردمی 9 از طریق باتری 5020 میلی آمپرساعتی تامین می‌شود که با فناوری Quick Charge 3.0 و شارژ 18 واتی سازگاری دارد اما شارژر درون جعبه 10 واتی است و خریداران در صورت تمایل به شارژ سریعتر باید آداپتور را جداگانه تهیه کنند. ویژگی های ارتباطی هم شامل درگاه Type-C، بلوتوث 5 و NFC می‌شود. اسکنر اثر انگشت نیز در مرکز پنل پشتی جا خوش کرده اما چیدمان آن به گونه‌ای است که بخشی از دوربین به نظر می‌رسد.

ردمی 9 از پنجشنبه هفته آینده و با قیمت 169 دلار برای نسخه 3+32 گیگابایتی و 203 دلار برای نسخه 4+64 گیگابایتی عرضه خواهد شد. این موبایل در رنگ‌های خاکستری، بنفش، سبز به دست خریداران می‌رسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان