ویدیو پروژکتور ال جی PH۳۰N معرفی شد؛ سینمای قابل حمل به قیمت ۴۰۰ دلار

ویدیو پروژکتورهای خانگی برای کسانی هستند که تماشای فیلم روی صفحه نمایش بزرگ را ترجیح داده، ولی نمی‌خواهند برای تلویزیون‌های بزرگ هزینه گزاف بپردازند. ال جی برای این دسته از افراد ویدیو پروژکتور جدیدی از سری Cinebeam رونمایی کرده که با قیمت ۴۰۰ دلار یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات بازار به شمار می‌رود.

ویدیو پروژکتور ال جی PH30N معرفی شد؛ سینمای قابل حمل به قیمت 400 دلار

ویدیو پروژکتورهای خانگی برای کسانی هستند که تماشای فیلم روی صفحه نمایش بزرگ را ترجیح داده، ولی نمی‌خواهند برای تلویزیون‌های بزرگ هزینه گزاف بپردازند. ال جی برای این دسته از افراد ویدیو پروژکتور جدیدی از سری Cinebeam رونمایی کرده که با قیمت 400 دلار یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات بازار به شمار می‌رود.

ویدیو پروژکتور ال جی PH30N مشابه دیگر پروژکتورهای سری Cinebeam از جمله HU70, HU80 و JU85 بوده، ولی رزولوشن کمتری نسبت به آن‌ها دارد. این پروژکتور رزولوشن 1280 در 720 پیکسل را در سایز حداکثر 100 اینچ ارائه کرده و نهایت روشنایی آن 250 لومنز اعلام شده است.

ویدیو ژروزکتور ال جی PH30N

با توجه به اینکه برخی پروژکتورهای سری Cinebeam مثل LG HU80 و LG HU85 به ترتیب 2 هزار و 400 و 6 هزار دلار قیمت دارند، خریدار می‌تواند با پرداخت کمتر و چشم پوشی از رزولوشن 4K، لذت استفاده از پروژکتور را با هزینه کمتر تجربه کند.

یکی دیگر از نقاط قوت پروژکتور ال جی PH30N این است که با اتکا به باتری داخلی تا دو ساعت بدون منبع تغذیه خارجی قابل استفاده بوده و به خاطر وزن بسیار کم (حدود 500 گرم)، به راحتی قابل حمل است. همچنین از قابلیت آینه کردن نمایشگر گوشی و بلوتوث پشتیبانی می‌کند.

ال جی می‌گوید طول عمر لامپ LED این پروژکتور 30 هزار ساعت است که تا مدت‌ها برای تماشای فیلم در دوران کرونا و پسا کرونا کافی خواهد بود.

پروژکتور ال جی PH30N از هم اکنون از سایت سازنده کره‌ای با قیمت 400 دلار قابل خریداری است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان