نوبخت مطرح کرد:

حمایت دولت برای توسعه و جهش تولید در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: برای توسعه و جهش تولید در خراسان جنوبی، طرح‌هایی پیش بینی شده که در قالب تفاهم نامه منعقد خواهد شد.

حمایت دولت برای توسعه و جهش تولید در خراسان جنوبی

محمدباقر نوبخت صبح پنج شنبه 22 خرداد در فرودگاه طبس در جمع خبرنگاران گفت: طی سفر قبلی به استان، مقرر شد 940 میلیارد تومان در راستای توسعه استان اختصاص یابد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: تاکنون 540 میلیارد تومان به خراسان جنوبی پرداخت شده و مابقی در راستای تقویت پروژه‌های زیربنایی تا پایان سال پرداخت می‌شود.

نوبخت با اشاره به احداث 10 هزار واحد مسکن محرومین در خراسان جنوبی اظهار کرد: تاکنون دو هزار واحد را تحویل داده‌ایم و طی این سفر هم پنج هزار واحد دیگر به بهره برداری می‌رسد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: همچنین کلنگ احداث پنج هزار واحد مسکونی دیگر برای نیازمندان و محرومان به زمین زده می‌شود.

نوبخت با بیان اینکه 7500 واحد در راستای پنل‌های خورشیدی در نظر گرفته شده است، گفت: علاوه بر این پنج هزار نفر از هم طریق تفاهم نامه با صنایع دستی داریم که 10 هزار و 500 نفر فرصت شغلی به استان اضافه می‌شود.

نوبخت اظهار کرد: برای توسعه خراسان جنوبی و جهش تولید در خراسان جنوبی، طرح‌هایی پیش بینی شده که در قالب تفاهم نامه منعقد خواهد شد.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار استاندار خراسان جنوبی، با اجرای طرح‌های زیربنایی نرخ بیکاری در استان کاهش یافته است، افزود: امید است بتوانیم با 10 هزار و 500 فرصت شغلی جدید، خراسان جنوبی به استانی نمونه در کشور معرفی کنیم.

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز (پنج‌شنبه، 22 خردادماه) به منظور افتتاح چندین طرح  دقایقی پیش وارد خراسان جنوبی شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان