امروز صورت می‌گیرد؛

انعقاد ۳ تفاهم نامه محرومیت‌زدایی خراسان جنوبی با حضور نوبخت

ایسنا/خراسان جنوبی ۳ تفاهم نامه محرومیت‌زدایی خراسان جنوبی امروز پنجشنبه۲۲ خرداد با حضور نوبخت امضا خواهد شد.

انعقاد 3 تفاهم نامه محرومیت‌زدایی خراسان جنوبی با حضور نوبخت

تفاهم نامه ایجاد سه هزار شغل در قالب خوشه‌های صنایع دستی، نصب و راه اندازی 7500 واحد نیروگاه خورشیدی و اجرای 75 طرح و پروژه در استان خراسان جنوبی، امروز پنج شنبه 22 خرداد با حضور نوبخت منعقد می‌شود.

در این جلسه تفاهم نامه احداث 7500 پنل خورشیدی برای 7500 نفر از افرادی که حوزه اشتغال آنان مشکل دارد یا تحت نهادهای حمایتی هستند منعقد خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در قالب این تفاهم نامه حدود 40 میلیون تومان برای هرکدام از این افراد تخصیص می‌یابد که از این رقم حدود 20 میلیون تومان به صورت وام، 10 میلیون تومان از محل تبصره 14 و 10 میلیون تومان از سوی دستگاه‌های حمایتی تامین خواهد شد.

تفاهم نامه‌ای نیز برای حوزه صنایع دستی در 11 شهرستان برای 11 رشته شغلی به تناسب مزیت‌های هر شهرستان آماده شده است.طی این تفاهم‌نامه به سه هزار نفر که تاکنون وام نگرفته و یا بیمه نیستند 10 تا 15 میلیون تومان وام تعلق گیرد.

تفاهم نامه دیگر در بحث جهش تولید خواهد بود،  براساس فرمایشات مقام معظم رهبری سازمان مدیریت از ابتدای سال بر این روی این موضوع تمرکز کرده است.

بیش از 1250 میلیارد تومان برای 70 پروژه با تفاهم‌نامه با سازمان برنامه و بودجه درنظرگرفته شده است که اگر امحقق شود در بخش‌های خدمات، صنعت، کشاورزی و زیرساختی تفکر جهش تولید تحول ایجاد خواهد کرد.

رهاورد تمام این فعالیت‌ها کاهش نرخ بیکاری است؛ همانگونه که در ستوها و جداول و شاخص‌های بیکاری این استان پایین ترین نرخ بیکاری را دارد که این امر نشان دهنده ثمربخش بودن فعالیت‌ها است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان