بیوگرافی سرا کوتلوبی ؛ بازیگر نقش جمره در سریال استانبول ظالم

اگر سریال ترکی پر ماجرای « استانبول ظالم » را دیده باشید حتما شما هم با موافقید که شخصیت جمره یک دختر پراحساس، معصوم، مهربان و فداکار است که برای خانواده و عشقش حاضرش خودش را قربانی کند؛ یک کاراکتر فوق العاده مثبت که گاهی حتی از شدت خوبی و حس نوع دوستی ممکن است لج بیننده را دربیاورد.

بیوگرافی سرا کوتلوبی ؛ بازیگر نقش جمره در سریال استانبول ظالم

اگر سریال ترکی پر ماجرای « استانبول ظالم » را دیده باشید حتما شما هم با موافقید که شخصیت جمره یک دختر پراحساس، معصوم، مهربان و فداکار است که برای خانواده و عشقش حاضرش خودش را قربانی کند؛ یک کاراکتر فوق العاده مثبت که گاهی حتی از شدت خوبی و حس نوع دوستی ممکن است لج بیننده را دربیاورد.

سرا کوتلوبی بازیگر نقش جمره در سریال استانبول ظالم است؛ سریالی که با شروعی آرام وارد صحنه های پرتنش و هیجانی خانوادگی می شود و ماجرای آن مدام در گیر برملا شدن رازهای نهفته چندین و چندساله خانواده کاراچای و به خطر افتادن کیان این خانواده متول استانبول نشین است.

اگر می خواهید با سرا کوتلوبی ، جمره ییلماز در سریال استانبول ظالم ، بیشتر آشنا شوید، بیوگرافی او را در این مطلب بخوانید.

تولد سرا کوتلوبی

سرا کوتلوبی (Sera Kutlubey) در تاریخ 19 آوریل 1994 در شهر استانبول به دنیا آمده و در یک خانواده متوسط اجتماعی بزرگ شده است. سرا دوران کودکی خوبی را پشت سر گذاشت و در بهترین مدرسه ترکیه تحصیل کرد. او که از همان کودکی به بازیگری علاقه زیادی داشت و توانست علاقه خود را با تحصیل در رشته بازیگری تکمیل کند.

مشخصات اخلاقی و ظاهری سرا کوتلوبی

سرا کوتلوبی  در دنیای واقعی، درست مثل نقشش در سریال استانبول ظالم ، دختری بسیار مهربان است. این بازیگر لاغراندام و خوش چهره ترک با چشمانی قهوه ای رنگ، 167 سانتی متر قد و 52 کیلوگرم وزن دارد.

تحصیلات سرا کوتلوبی

سرا کوتلوبی از دانشکده تئاتر دانشگاه هالیچ فارغ التحصیل شده  و دوره های آزاد بازیگری و فن بیان را در آکادمی علوم ارتباطی باشکنت (Başkent Communication Sciences Academy) سپری کرده است. او توانست در این آکادمی فن بیان و شیوه های اجرای برتر را تمرین کند.

موفقیت و علاقه زیاد سرا به بازیگری در همان دوران دانشگاه و دوره های آزاد بازیگری در زمینه تئاتر آن قدر بود که همه می دانستند روزی جوایز زیادی را به خود اختصاص می دهد . حرفه بازیگری سینما و تلویزیون از اهداف و آرزوهای سرا کوتلوبی بود.

آغاز فعالیت سرا کوتلوبی در رشته بازیگری

اولین شانس بازیگری سرا کوتلوبی در سال 2016 با هنرنمایی در سریال kehribar شروع شد. او توانست استعداد و توانایی خود را در زمینه بازیگری به نمایش بگذارد و از این سریال به عنوان سکوی پرتاب به سوی موفقیت های هنری بیشتر استفاده کند. سرا پس از این سریال، به ایفای نقش در سریال « پدرم و خانواده اش » پرداخت که در این سریال ها نیز حسابی با هنرنمایی خود درخشید.

سریال « استانبول ظالم » از آخرین بازی های او به شمار می رود. او در سریال استانبول ظالم در نقش جمره با بازیگرانی همچون اوزان دولونای، مینه توگای و بهار شاهین هم بازی شد و  بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. سرا تا کنون توانسته با بازی خوب خود چندین جایزه دریافت کند و توجه منتقدان را به خود جلب نماید.

سرا عاشق بچه ها است. او در یکی از مصاحبه هایش گفته که اگر بازیگر نمی شد، حتما مربی مهدکودک می شد.

تفریحات سرا کوتلوبی

سرا کوتلوبی علاقه مند به یادگیری درس های جدید در زمینه های گوناگون است. در خانه ماندن و وقت گذرندان با سگ و گربه هم یکی دیگر از تفریحات همیشگی او است. به گفت خودش، او از این تفریح لذت بسیار زیادی می برد.

سرا اصلا پشیمان و ناراحت نیست که ماندن و وقت گذراندن با خانواده اش را به ورزش کردن ترجیح می دهد؛ چیزی که کمتر بازیگری از آن خوشش می آید.

روابط عاطفی سرا کوتلوبی

سرا کوتلوبی فعلا مجرد است. اما پیش ترها شایعه شده بود که با سرکان سرت رابطه عاشقانه دارد زیرا بیش از حد با هم دیگر وقت می گذراندند. اما خب، مثل خیلی از مواقع، اینها فقط شایعه پردازی بودند و راه به جایی نبردند.

صفحه اینستاگرام سرا کوتلوبی

صفحه شخصی اینستاگرام او به آدرس instagram.com/skutlubey که محلی برای عکس های هنری و ساده سرا از زندگی شخصی اش است در حال حاضر نزدیک به 414 هزار نفر فالوور (دنبال کننده) دارد. ناگفته نماند که سرا 326 صفحه را دنبال می کند.

سرا اولین پست خود در صفحه اینستاگرام را در آگوست سال 2016 گذاشت و با گذشت 7 سال تنها 130 پست منتشر کرده است. این نشان می دهد سرا به پست گذاشتن در دنیای مجازی علاقه چندانی ندارد. بیشتر فالوورهای سرا از کشورهای ترکیه، ایران و کشورهای اروپایی هستند. سرا با مخاطبین خود ارتباط خوبی دارد و سعی می کند به تمام کامنت ها جواب دهد.

فیلم های سرا کوتلوبی

2016 Kehribar – Leyla

2016 Babam ve Ailesi – Hasret

2017 İsimsizler – Seher

2019 Zalim İstanbul – Cemre Karaçay

به  شما پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

بیوگرافی کایا ؛ باریش کیلیچ در سریال ترکی سیب ممنوعه

بیوگرافی شاهیکا در سریال سیب ممنوعه ؛ با نسرین جوادزاده آشنا شوید

بیوگرافی نسلیهان آتاگول ؛ بازیگر نقش ناره چلبی در سریال ترکی دختر سفیر ، نیهان در اُکیا

بیوگرافی شِوال سام ؛ بازیگر نقش اندر در سریال سیب ممنوعه  

ادا اجه ، ییلدیز سریال سیب ممنوعه ، را بیشتر بشناسید؛ از بیوگرافی تا اینستاگرام و شماره رنگ مو

بازیگر فیلم جن زیبا را بهتر بشناسید

بیوگرافی اونور تونا ؛ علیهان در سریال ترکی سیب ممنوعه

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان