اعتبارات لازم برای توسعه جاده‌های استان‌ها اختصاص می‌یابد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمد اسلامی بعد از ظهر امروز 24 خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  تلاش برای ایمن‌سازی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی در مناطق مختلف کشور یکی از اولویت اصلی و اساسی وزرات راه و شهرسازی است که در این راستا اقدامات بی‌نظیری انجام می‌شود.

به گفته وی در راستای محرومیت‌زدایی در حوزه راه اعتبارات لازم به تمام استان‌ها اختصاص می‌یابد و در استان اردبیل نیز این موضوع مهم با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: با توسعه جاده‌ها و احداث پروژه‌های بی‌نظیر در حوزه راه علاوه‌بر کاهش میزان تصادفات جاده‌ای برای رسیدن پیشرفت و توسعه نیز گام‌های اساسی انجام می‌شود.

اسلامی همچنین به وضعیت راه آهن اردبیل اشاره کرد و گفت: دولت در بحث توسعه شبکه ریلی استان اردبیل و پروژه راه آهن اردبیل-میامه به وعده خود عمل کرده و در اسرع وقت این پروژه بزرگ به اتمام خواهد رسید.

وی در ادامه  بر تداوم عملیات‌ اجرایی پروژه‌های راه و شهرسازی تاکید و افزود: در استان‌ اردبیل وزارت راه و شهرسازی پروژه‌های با اهمیت دیگری نیز همچون محور اردبیل-آستارا و توسعه فرودگاه را دارد که با اهتمام ویژه‌ای تداوم می‌یابد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر