آمار بالای قربانیان کرونا برزیلی‌ها را مجبور به نبش قبر کرد +تصاویر

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از مترو، با بالا رفتن بی‌سابقه شمار قربانیان کرونا در برزیل، مقامات این کشور با مشکل جایابی برای دفن اجساد روبرو شده و مجبور گشته‌اند با نبش قبر مردگان قدیمی فضای لازم را برای خاکسپاری این اجساد به دست آورند.

بنا بر آمار رسمی تاکنون 41 هزار و 828 نفر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند و روز گذشته نیز 909 مورد دیگر مرگ ناشی از کرونا در این کشور ثبت شد که بالاترین آمار یک روزه را رقم زد. برزیل اکنون پس از آمریکا بالاترین آمار قربانیان کرونایی را دارد. روز گذشته در انگلیس شمار قربانیان به 41 هزار و 481 نفر رسید و آمار کل مبتلایان آن 292 هزار و 950 نفر شد. حال آنکه تعداد فوتی‌های روز گذشته این کشور 202 نفر بود.

برزیل از نظر آمار ابتلا به کرونا نیز در میان کشور‌های آمریکای لاتین بدترین اوضاع را دارد و شرایط آن بسیار بحرانی است. تاکنون بیش از 828 هزار نفر در این کشور به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

در سائو پائولو، بزرگترین شهر برزیل، تعداد فوتی‌های کرونایی به حدی بالا رفته است که مقامات این شهر با کمبود جا برای خاکسپاری اجساد آن‌ها روبرو شده‌اند. از این رو، تصمیم گرفته‌اند کسانی که سه سال از مرگ آن‌ها می‌گذرد نبش قبر شوند و بقایای اجساد آن‌ها پس از جمع‌آوری در کانتینر‌های فلزی نگهدارش شود. بنا بر اعلام مقامات، مرکز کفن و دفن این شهر برای این منظور 12 کانتینر بزرگ تهیه کرده است. گفته می‌شود این 12 کانتینر در 15 روز آینده تحویل قبرستان‌های شهر می‌گردد.

سائو پائولو با 12 میلیون جمعیت یکی از شهر‌های برزیل است که به شدت درگیر ویروس کرونا شده و تاکنون 5 هزار و 480 مورد مرگ ناشی از این بیماری را ثبت کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان