ماهان شبکه ایرانیان

فهرست سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام

به گزارش اقتصاد آنلاین، در ساعت 10:40 جمع صف‌های خرید به حدود سه هزار و 800 میلیارد تومان رسید در حالی که ارزش صف‌های فروش هزار و 230 میلیارد تومان بوده است؛ بدین ترتیب کفه ترازو با دو هزار و 575 میلیارد تومان به نفع صف‌های خرید سنگینی می‌کند.

تا این ساعت بیشترین مقدار پول در صفوف خرید «شتران»، «خساپا» و «کاما» و در صفوف فروش «کفپارس»، «سبزوا» و «خصدرا» در نوبت انتظار است و حجم صف فرآورده‌های نسوز پارس و سیمان لار سبزوار به ترتیب به نزدیک 13 و 5 درصد از کل تعداد سهامشان می‌رسد.

گفتنی است ارزش 10 صف خرید برتر در مجموع هزار و 440 میلیارد تومان (38 درصد کل) و 10 صف فروش برتر 930 میلیارد تومان (75 درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 81 نماد و حجم صف‌های فروش در 17 نماد بیش از 10 میلیارد تومان بوده است.

علاقه‌مندان به گروه‌های ‘بانک‌ها و مؤسسات اعتباری’ و ‘فرآورده‌های نفتی’ بیشترین سفارشات خرید را در سیستم ثبت کرده‌اند و از سویی دیگر گروه‌های تحت فشار فروش متأثر از تک‌نمادها بوده‌اند.

این جدول حدود 35 درصد از پنج هزار میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع 12 هزار و 600 میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 40 درصد است یعنی با فرض معامله‌ی کامل صف‌ها ارزش معاملات به 17 هزار و 650 میلیارد تومان خواهد رسید.

6

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان