ماهان شبکه ایرانیان

رسیدگی به درخواست‌های جانبازان از طریق سامانه تلفنی در کمیسیون پزشکی بنیاد شهید

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از رسیدگی به درخواست‌های جانبازان به‌صورت پاسخگویی از طریق سامانه تلفنی و ارجاع درخواست‌ها به استان‌ها از طریق اتوماسیون اداری خبر داد.

رسیدگی به درخواست‌های جانبازان از طریق سامانه تلفنی در کمیسیون پزشکی بنیاد شهید

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا حبیب‌اللهی با اشاره به ادامه فراگیری بیماری کووید 19 گفت: با توجه به این موضوع و به‌منظور مقابله با شیوع این بیماری و حفظ سلامتی جانبازان عزیز، همکاران مستقر در اداره کل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌صورت تمام‌وقت پاسخگویی مستمر به‌صورت تلفنی و ثبت و ارجاع درخواست‌ها به استان‌ها و مبادی ذی‌ربط را دارند.
وی ادامه داد: به‌عنوان‌مثال طی روزهای 10 الی 12 خردادماه 110 مکاتبه ثبت و جهت تسهیل و پاسخگویی به جامعه ایثارگری به استان‌ها ارجاع شده است.
مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان هدف اصلی کمیسیون پزشکی بنیاد از اجرای این طرح را حفظ سلامتی جامعه ایثارگری و مقابله هرچه بیشتر با این بیماری عنوان کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان