بهترین شاسی بلند‌های زیر ۳۰,۰۰۰ دلار در سال ۲۰۲۰! (قسمت سوم)

خودرو سازانی مختلف در سراسر دنیا از شورولت گرفته تا فولکس واگن در حال تجهیز مدل‌های پایه‌ی خود به تجهیزات ایمنی و تکنولوژی بیشتری هستند.

بهترین شاسی بلند‌های زیر 30,000 دلار در سال 2020! (قسمت سوم)

نسل جدید اتومبیل‌های شاسی بلند بیش از پیش به خودروهای راحت‌تر، پویا‌تر، و مقرون به صرفه‌تری تبدیل شده‌اند.

خودرو سازانی مختلف در سراسر دنیا از شورولت گرفته تا فولکس واگن در حال تجهیز مدل‌های پایه‌ی خود به تجهیزات ایمنی و تکنولوژی بیشتری هستند.

بسیاری از این خودرو‌ها به صورت از پیش تعیین شده به همراه امکاناتی مانند فرمان پوشیده شده از روکش چرمی، سیستم‌های سواری دو دیفرانسیل،‌ و امکانات دیگر با قیمتی مناسب عرضه می‌شوند.

ما در وبسایت یو اس نیوز به بررسی بهترین شاسی بلند‌های جدید زیر 30,000 دلار در زمینه‌های راحتی،‌ کیفیت اتاق، فضای حمل بار، و دیگر زمینه‌ها پرداخته‌ایم.

در صورتیکه دو یا چند خودرو امتیاز مساوی را از سوی این وبسایت کسب کرده باشند جایگاه بالاتر به خودرویی که با شروع قیمت پایین‌تری عرضه می‌شود تعلق می‌گیرد.

ادامه‌ی این مطلب را دنبال کنید تا با بهترین شاسی بلند‌های جدیدی که می‌توانید با قیمتی کمتر از 30,000 دلار در بازار امروز خریداری کنید بیشتر آشنا شوید:

13) شورولت اکوئینوکس 2020

قیمت: 23,800 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7.9

شورولت اکوئینوکس 2020 هندلینگی واکنشی و راندمان سوخت بسیار خوبی را در کنار امتیازات خوب در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده در اختیار شما قرار خواهد داد.

علاوه بر این از مجموع چهار تریم این شاسی بلند سه مدل آن با قیمتی کمتر از 30,000 دلار عرضه خواهند شد.

شورولت اکوئینوکس 2020 به صورت پیش فرض به امکاناتی نظیر بلوتوث، دو درگاه یو اس بی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، یک وای فای هات اسپات، سیستم صوتی مجهز به شش اسپیکر، و سیستم اطلاعاتی سرگرمی 3 کمپانی شورولت به همراه یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی تجهیز شده است.

مدل LT این خودرو با قیمت 27,500 دلار به همراه درگاه‌های یو اس بی بیشتر و یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی به مشتریان عرضه می‌شود.

دوربین دید عقب، سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، سیستم تشخیص عابرین پیاده،‌ سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، و ترمز اضطراری خودکار در جلو، لیست امکانات ایمنی پیش فرض در شورولت اکوئینوکس 2020 را تشکیل می‌دهند.

12) بویوک انکور 2020

قیمت: 23,200 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7.9

از جمله نقاط قوت بویوک انکور 2020 می‌توان به سواری نرم، فضای حمل بار جادار، و امکانات تکنولوژی فراوان اشاره کرد.

به علاوه هر چهار مدل این خودرو نیز با شروع قیمتی کمتر از 30,000 دلار به فروش خواهند رسید.

در مدل پایه‌ی این شاسی بلند شاهد وجود امکاناتی مانند صندلی راننده‌ی قابل تنظیم به صورت برقی، فرمان پوشیده شده از روکش چرمی، و استارت دکمه‌ای هستیم.

علاوه بر این امکاناتی نظیر بلوتوث، دو درگاه یو اس بی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، وای فای هات اسپات، رادیو ماهواره‌ای، و سیستم اطلاعاتی سرگرمی IntelliLink این خودرو ساز به همراه یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی نیز به صورت پیش فرض در مدل انکور ارائه خواهند شد.

امکانات ذکر شده نه تنها مجموعه‌ای فوق العاده از امکانات پیش فرض در این کلاس خودرو به شمار می‌رود بلکه به نسبت قیمت این خودرو نیز بسیار چشمگیر محسوب می‌شوند.

با خرید بهترین مدل این خودرو یعنی مدل Touring با قیمت 29,300 دلار از امکاناتی مانند روکش چرمی و سیستم گرمایشی در فرمان و صندلی‌های جلویی بهره مند خواهید شد.

11) کیا سورنتو 2020

قیمت: 26,690 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8.0

کیا سورنتو 2020 که به عنوان برنده‌ی جایزه‌ی مقرون به صرفه‌ترین شاسی بلند سه ردیفه در سال 2020 نیز انتخاب شده از اتاقی سطح بالا و فضای نشیمن راحت در هر سه ردیف خود بهره می‌برد.

مدل پایه‌ی L جدید این خودرو به صورت پیش فرض به همراه امکاناتی نظیر بلوتوث، یک درگاه یو اس بی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، سیستم صوتی مجهز به شش اسپیکر، و سیستم اطلاعاتی سرگرمی UVO کمپانی کیا به همراه یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی عرضه خواهد شد.

با انتخاب مدل LX با قیمت 27,990 دلار امکانات اضافه‌ای همچون دو درگاه یو اس بی، سیستم نظارت بر نقطه کور، و سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد در هنگام حرکت رو به عقب نیز به لیست امکانات ذکر شده افزوده خواهند شد.

10) فولکس واگن تیگوان 2020

قیمت: 24,945 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8.0

فولکس واگن تیگوان 2020 که یک شاسی بلند کامپکت قابل اطمینان در نظر گرفته می‌شود از نقاط قوتی مانند سواری نرم، اتاق راحت،‌ و آپشن ردیف سوم صندلی بهره می‌برد.

مدل 2020 این خودرو همچنین امکانات کمک راننده‌ی بیشتری را به صورت پیش فرض ارائه کرده و امکاناتی مانند قابلیت شارژ وایرلس و وای فای هات اسپات را به صورت آپشن در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

مدل پایه‌ی S این خودرو به همراه امکاناتی نظیر بلوتوث، یک درگاه یو اس بی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، سیستم صوتی مجهز به شش اسپیکر، و یک صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی عرضه می‌شود.

مدل SE تیگوان با قیمت 27,090 دلار امکاناتی مانند روکش چرم، صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی، فرمان پوشیده شده از روکش چرمی، درگاه‌های یو اس بی اضافه، رادیو HD، رادیو ماهواره‌ای، و یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی را به لیست امکانات ذکر شده‌ در این شاسی بلند اضافه خواهد کرد.

همچنین اضافه کردن سیستم سواری دو دیفرانسیل 4MOTION در تمام مدل‌های این خودرو هزینه‌ای 1,300 دلار را در پی خواهد داشت.

تمامی مدل‌های فولکس واگن تیگوان به امکانات ایمنی همچون سیستم نظارت بر نقطه‌ کور، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد در هنگام حرکت رو به عقب، دوربین دید عقب، و سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو مجهز شده‌اند.

این در صورتی است که این امکانات در مدل سال گذشته‌ی این خودرو به عنوان آپشن‌های قابل خرید ارائه می‌شدند.

9) شورولت تراورس 2020

قیمت: 29,800 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8.1

شورولت تراورس 2020 سواری نرم و اتاقی جادار را در اختیار مالکین خود قرار خواهد داد.

این شاسی بلند سایز متوسط همچنین از سه ردیف صندلی برخوردار است که این موضوع برای خودرویی با قیمتی کمتر از 30,000 دلار در حال تبدیل شدن به ویژگی کمیاب می‌باشد.

مدل پایه‌ی L این خودرو با شروع قیمت 29,800 دلار به همراه امکاناتی مانند بلوتوث، شش درگاه یو اس بی، وای فای هات اسپات، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، و یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی به همراه یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی عرضه خواهد شد.

دوربین دید عقب، سیستم یادآور صندلی‌های عقب، و سیستم Teen Driver یا راننده‌ی نوجوان کمپانی شورولت که تنظیمات مربوط به محدودیت صوتی و سرعتی برای رانندگان ثانوی را در اختیار شما قرار می‌دهد، امکانات ایمنی پیش فرض در شورولت تراورس 2020 را تشکیل خواهند داد.

8) هیوندا کونا 2020

قیمت: 20,100 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8.2

هیوندا کونا 2020 که به عنوان فینالیست کسب عنوان مقرون به صرفه‌ترین شاسی بلند ساب کامپکت در سال 2020 برگزیده شده بود از نقاط قوتی همچون اتاق لوکس، آپشن موتور توربو شارژ قدرتمند، و هندلینگی واکنش پذیر بهره می‌برد.

علاوه بر این تمامی مدل‌های این خودرو با بودجه‌ای کمتر از 30,000 دلار قابل خرید خواهند بود.

از جمله امکانات پیش فرض در هیوندا کونا 2020 می‌توان به بلوتوث، دو درگاه یو اس بی، دوربین دید عقب، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، و یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی اشاره کرد.

با ارتقاء مدل پایه‌ی این شاسی بلند به مدل Limited علاوه بر یک موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر توربو شارژ قدرتمند‌تر از ویژگی‌هایی مانند سیستم کنترل اقلیم خودکار، فضای نشیمن دارای روکش چرمی، صندلی راننده‌ی قابل تنظیم به صورت برقی در هشت حالت مختلف، و پشتی برقی صندلی نیز بهره مند خواهید شد.

ویژگی‌های ایمنی پیش فرض در هیوندا کونا شامل امکاناتی مانند سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، دوربین دید عقب، و سیستم نظارت بر خواب آلودگی راننده می‌شود.

همچنین ویژگی‌هایی مانند سیستم نظارت بر نقطه کور، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد در هنگام حرکت رو به عقب، سیستم کمک به تغییر مسیر، و سیستم تشخیص عابرین پیاده به عنوان آپشن‌های قابل خرید ارائه خواهند شد.

سیستم کروز کنترل هوشمند جدید کمپانی هیوندا منحصراً در تریم Ultimate این شاسی بلند در اختیار مشتریان قرار داده شده است.

7) کیا اسپورتیج 2020

قیمت: 23,990 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8.3

کیا اسپورتیج 2020 که به عنوان فینالیست کسب عنوان مقرون به صرفه‌ترین شاسی بلند کامپکت سال 2020 نیز شناخته می‌شود ویژگی‌هایی همچون کابین جادار، فضای داخلی لوکس، و سواری نرم را در اختیار مالکین خود قرار خواهد داد.

این خودرو همچنین در زمینه‌ی ایمنی و قابلیت اطمینان پیش بینی شده نیز موفق به کسب امتیازات خوبی نیز شده است.

به علاوه سه مدل از مجموع چهار تریم این خودرو با قیمتی کمتر از 30,000 دلار قابل خرید خواهند بود.

ویژگی‌هایی همچون روکش از جنس پارچه، صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی، و ورودی از راه دور بدون نیاز به سوییچ به صورت پیش فرض در مدل پایه‌ی این خودرو یافت می‌شوند.

مدل میان رده‌ی EX با قیمت 27,190 دلار به امکاناتی نظیر صندلی راننده‌ی قابل تنظیم به صورت برقی در ده حالت به همراه پشتی تقویت شده، استارت دکمه‌ای، و فرمان پوشیده شده از چرم مجهز خواهد بود.

همچنین ویژگی‌هایی از قبیل بلوتوث، یک درگاه یو اس بی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، سیستم صوتی مجهز به شش اسپیکر، و یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی نیز در تمامی مدل‌های کیا اسپورتیج مشترک خواهند بود.

دوربین دید عقب، سیستم نظارت بر توجه راننده، سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، و سیستم تشخیص عابرین پیاده نیز امکانات ایمنی پیش فرض در این شاسی بلند کامپکت را تشکیل می‌دهند.

علاوه بر این تجهیزات ایمنی مانند سیستم نظارت بر نقطه کور، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد در هنگام حرکت رو به عقب، و کروز کنترل منطبق شونده نیز به عنوان آپشن‌های قابل خرید برای این خودرو نظر گرفته شده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان