بهترین شاسی بلند‌های زیر ۳۰,۰۰۰ دلار در سال ۲۰۲۰! (قسمت دوم)

خودرو سازانی مختلف در سراسر دنیا از شورولت گرفته تا فولکس واگن در حال تجهیز مدل‌های پایه‌ی خود به تجهیزات ایمنی و تکنولوژی بیشتری هستند.

بهترین شاسی بلند‌های زیر 30,000 دلار در سال 2020! (قسمت دوم)

نسل جدید اتومبیل‌های شاسی بلند بیش از پیش به خودروهای راحت‌تر، پویا‌تر، و مقرون به صرفه‌تری تبدیل شده‌اند.

خودرو سازانی مختلف در سراسر دنیا از شورولت گرفته تا فولکس واگن در حال تجهیز مدل‌های پایه‌ی خود به تجهیزات ایمنی و تکنولوژی بیشتری هستند.

بسیاری از این خودرو‌ها به صورت از پیش تعیین شده به همراه امکاناتی مانند فرمان پوشیده شده از روکش چرمی، سیستم‌های سواری دو دیفرانسیل،‌ و امکانات دیگر با قیمتی مناسب عرضه می‌شوند.

ما در وبسایت یو اس نیوز به بررسی بهترین شاسی بلند‌های جدید زیر 30,000 دلار در زمینه‌های راحتی،‌ کیفیت اتاق، فضای حمل بار، و دیگر زمینه‌ها پرداخته‌ایم.

در صورتیکه دو یا چند خودرو امتیاز مساوی را از سوی این وبسایت کسب کرده باشند جایگاه بالاتر به خودرویی که با شروع قیمت پایین‌تری عرضه می‌شود تعلق می‌گیرد.

ادامه‌ی این مطلب را دنبال کنید تا با بهترین شاسی بلند‌های جدیدی که می‌توانید با قیمتی کمتر از 30,000 دلار در بازار امروز خریداری کنید بیشتر آشنا شوید:

21) مزدا 2019 CX-3

قیمت: 20,390 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7.5

مزدا CX-3 2019 یکی از فینالیست‌های کسب عنوان مقرون به صرفه‌ترین شاسی بلند ساب کامپکت در سال 2019 به شمار می‌رفت و دلیل خوبی هم برای این موضوع وجود داشت.

CX-3 شاسی بلندی اسپورت، سطح بالا، و راحت محسوب می‌شود که حتی بهترین مدل آن نیز با قیمتی کمتر از 30,000 دلار قابل خرید خواهد بود.

این خودرو به صورت پیش فرض به همراه امکاناتی مانند بلوتوث، یک درگاه یو اس بی، سیستم صوتی مجهز به شش اسپیکر، یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، دوربین دید عقب،‌ سیستم نظارت بر نقطه کور، ترمز اضطراری خودکار، و سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد در هنگام حرکت رو به عقب عرضه خواهد شد.

مدل Touring این خودرو با قیمت 22,475 دلار از امکانات اضافه‌ای مانند صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی و سیستم کنترل اقلیم خودکار بهره می‌برد.

علاوه بر این بهترین مدل این شاسی بلند یعنی مدل Grand Touring با شروع قیمت 25,745 دلار نیز به امکاناتی مانند صندلی‌های دارای روکش از جنس چرم و سیستم جهت یابی مجهز شده است.

حتی در صورتیکه تصمیم به اضافه کردن آپشن‌هایی همچون فرمان مجهز به سیستم گرمایشی و صندلی راننده‌ی قابل تنظیم به صورت برقی نیز بگیرید قیمت این خودرو از مرز 30,000 دلار عبور نخواهد کرد.

20) نیسان روگ 2020

قیمت: 25,300 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7.6

نیسان روگ 2020 از نقاط قوتی همچون اتاقی جذاب، فضای نشیمن جادار، و راندمان سوخت فوق العاده بهره می‌برد.

دو مدل از مجموع سه مدل این خودرو با قیمتی کم‌تر از 30,000 دلار قابل دسترس خواهند بود.

مدل پایه‌ی S این خودرو به صورت پیش فرض به امکاناتی مانند بلوتوث، دو درگاه یو اس بی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، رادیو ماهواره‌ای، سیستم صوتی مجهز به چهار اسپیکر، و سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی تجهیز شده است.

با انتخاب مدل SV با قیمت 26,720 دلار از امکاناتی همچون صندلی راننده‌ی قابل تنظیم در هشت حالت به صورت برقی، فرمان دارای روکش چرمی، صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی، و سیستم کنترل اقلیم خودکار دو منطقه‌ای بهره مند خواهید شد.

از جمله امکانات ایمنی پیش فرض در نیسان روگ می‌توان به دوربین دید عقب، سیستم کمکی نور بالا، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، سیستم تشخیص عابرین پیاده، سیستم نظارت بر نقطه کور، سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر،‌ سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد در صورت حرکت رو به عقب، و سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر اشاره کرد.

19) نیسان کیکس 2020

قیمت: 18,870 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7.6

نیسان کیکس که در سال 2019 به عنوان فینالیست کسب عنوان مقرون به صرفه‌ترین شاسی بلند ساب کامپکت برگزیده شده بود، با امکانات کمک راننده پیش فرض پرتعداد‌تر نسبت به مدل قبلی خود بهبود یافته است.

این امکانات شامل سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، سیستم نظارت بر نقطه کور، و سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد در هنگام حرکت رو به عقب می‌شود.

مدل 2020 این خودرو همچنین به ارائه‌ی اتاقی جادار، راندمان سوخت مناسب، و قیمت پایه‌ی ارزان ادامه می‌دهد. علاوه بر این هر سه مدل این خودرو نیز با قیمتی کمتر از 30,000 دلار عرضه خواهند شد.

در داخل اتاق این شاسی بلند ویژگی‌هایی نظیر بلوتوث، سیستم صوتی مجهز به شش اسپیکر، سیستم Siri Eyes Free،‌ و یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی امکانات پیش فرض این خودرو را تشکیل می‌دهند.

با انتخاب مدل SV با قیمت 20,500 دلار امکاناتی همچون استارت از راه دور، ورودی بدون نیاز به سوییچ، و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو نیز به لیست تجهیزات این خودرو اضافه می‌شوند.

مدل SR با شروع قیمت 21,120 دلاری از ویژگی‌هایی همچون روکش فرمان از جنس چرم و یک دوربین پارک با دید پیرامون بهره می‌برد.

18) کیا نیرو 2019

قیمت: 23,490 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7.7

کیا نیرو هیبرید 2019 از نقاط قوتی همچون اتاقی جادار، فضای حمل بار بزرگ، و راندمان سوختی مناسب برخوردار می‌باشد.

علاوه بر این چهار مدل از مجموع پنج مدل این خودرو با شروع قیمتی کمتر از 30,000 دلار عرضه می‌شوند.

مدل پایه‌ی FE این خودرو به صورت پیش فرض به همراه امکاناتی مانند بلوتوث،‌ یک درگاه یو اس بی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، سیستم تشخیص صدا، رادیو ماهواره‌ای، سیستم صوتی مجهز به شش اسپیکر، و یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی عرضه خواهد شد.

مدل LX با قیمت 23,900 دلار امکاناتی مانند استارت دکمه‌ای، فرمان پوشیده شده از روکش از جنس چرم، و امکانات ایمنی پیشرفته را در اختیار شما قرار خواهد داد.

مدل EX با قیمت 26,400 دلار امکانات اضافه‌ای همچون روکش چرم و صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی را به لیست امکانات این خودرو اضافه خواهد کرد.

با خرید تریمTouring  S با شروع قیمت 28,800 دلار از ویژگی‌های اضافه‌ای همچون سیستم جهت یابی، سیستم صوتی مرغوب استریو، و یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی بهره مند خواهید شد.

17) سوبارو کراس تِرِک 2020

قیمت: 22,145 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7.7

سواری نرم، اتاق سطح بالا، و فضای حمل بار جادار، نقاط قوت سوبارو کراس ترک 2020 را تشکیل می‌دهند.

به علاوه هر سه مدل این شاسی بلند به سیستم سواری دو دیفرانسیل مجهز بوده و با قیمتی کمتر از 30,000‌ دلار روانه‌ی بازار خواهند شد.

مدل پایه‌ی Manual این خودرو به امکاناتی مانند بلوتوث، یک درگاه یو اس بی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، سیستم صوتی مجهز به چهار اسپیکر، و سیستم اطلاعاتی سرگرمی Starlink کمپانی سوبارو به همراه یک صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی تجهیز شده است.

با ارتقاء مدل پایه به مدل Premium Manual با قیمت 23,195 دلار از امکاناتی همچون صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی، فرمان دارای روکش چرمی، دو درگاه یو اس بی اضافه، و یک وای فای هات اسپات بهره مند خواهید شد.

برای برخورداری از امکاناتی مانند روکش چرمی، صندلی راننده‌ با قابلیت تنظیم به صورت برقی، و یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی بزرگ‌تر باید به سراغ مدل برتر این خودرو یعنی مدل CVT Limited با شروع قیمت 27,395 دلار بروید.

16) هیوندا توسان 2020

قیمت: 23,350 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7.8

هیوندا توسان 2020 ویژگی‌هایی همچون سواری نرم و بی‌صدا را در کنار مجموعه‌ای فوق العاده از امکانات تکنولوژی پیش فرض در اختیار مالکین خود قرار خواهد داد.

به علاوه پنج مدل از مجموع شش تریم این خودرو با قیمتی کمتر از 30,000 دلار قابل خرید خواهند بود.

امکاناتی مانند بلوتوث، یک درگاه یو اس بی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، یک سیستم صوتی مجهز به شش اسپیکر، و یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی به صورت پیش فرض در مدل پایه‌ی SE این خودرو به کار رفته‌اند.

مدل Value با قیمت 24,800 دلار ویژگی‌هایی مانند صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی، سیستم نظارت بر نقطه کور، و رادیو ماهواره‌ای را به لیست امکانات این شاسی بلند اضافه خواهد کرد.

با خرید مدل SEL با شروع قیمت 25,750 دلاری از امکاناتی نظیر سیستم کنترل اقلیم دو منطقه‌ای خودکار و یک درگاه یو اس بی اضافه بهره مند خواهید شد.

مدل Limited ویژگی‌هایی همچون روکش چرم، صندلی سرنشین قابل تنظیم به صورت برقی، و فرمان مجهز به سیستم گرمایشی را در ازای مبلغ 29,050 دلار در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد.

15) مینی کوپر کانتریمن 2019

قیمت: 26,900 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7.9

مینی کوپر کانتریمن 2019 که بخاطر هندلینگ اسپورت و استایل بریتانیایی نمادین خود شناخته شده است ویژگی‌هایی مانند اتاقی جادار و سطح بالا، امتیازی بالا در زمینه‌ی قابلیت اطمینان، و فضای پای کافی برای سرنشینان بلند قامت در ردیف دوم را در اختیار سرنشینان خود قرار خواهد داد.

مدل پایه‌ی این خودرو که با شروع قیمت 26,900 دلاری به بازار عرضه می‌شود به امکاناتی نظیر فرمان پوشیده شده از روکش چرم، بلوتوث، رادیو HD، یک صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی، یک دوربین دید عقب، و سنسور‌های پارک در قسمت عقب خودرو مجهز شده است.

اضافه کردن سیستم سواری دو دیفرانسیل هزینه‌ای 3000 دلاری را در پی خواهد داشت و در آخر قیمت نهایی پایین‌تر از 30,000 دلار باقی خواهد ماند.

14) فورد اسکیپ 2020

قیمت: 24,885 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7.9

فورد اسکیپ 2020 که مجدداً به طور کامل طراحی شده از ویژگی‌هایی همچون سواری راحت، هندلینگی چابک، و اتاقی جادار بهره می‌برد.

علاوه بر این یک مجموعه‌ی کامل از امکانات کمک راننده نیز به صورت پیش فرض در تمامی مدل‌های این خودرو ارائه خواهد شد.

با پرداخت هزینه‌ی اضافه 1,500 دلاری امکان اضافه کردن سیستم سواری دو دیفرانسیل به تمامی مدل‌های این خودرو میسر خواهد شد.

مدل پایه‌ی S این خودرو با شروع قیمت 24,885 دلاری به صورت پیش فرض به امکاناتی مانند یک درگاه یو اس بی، یک سیستم صوتی مجهز به شش اسپیکر، و یک صفحه نمایش 4.2 اینچی مجهز شده است.

با خرید مدل SE اسکیپ با قیمت 27,095 دلار از امکاناتی مانند صندلی‌‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی،‌ صندلی راننده‌ی قابل تنظیم به صورت برقی، و سیستم اطلاعاتی سرگرمی مدرن SYNC 3 به همراه یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، رادیو ماهواره‌ای، و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو بهره مند خواهید شد.

با ارتقاء این شاسی بلند به مدل SEL با قیمت 29,255 دلار ویژگی‌هایی مانند روکش از جنس چرم مصنوعی و فرمان مجهز به سیستم گرمایشی به لیست امکانات این خودرو اضافه خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان