افتتاح پرسرعت‌ترین ترن هوایی دنیا در امریکا

این ترن هوایی از زمان استارت در کمتر از ۲ ثانیه می‌تواند به سرعت خارق‌العاده ۱۲۵ کیلومتر در ساعت برسد

افتتاح پرسرعت‌ترین ترن هوایی دنیا در امریکا

جشن سالگرد استقلال امریکا در چهارم جولای امسال با یک جهش آدرنالین واقعی همراه بود زیرا با افتتاح سریع‌ترین ترن هوایی دنیا در امریکای شمالی مصادف شد.

این ترن هوایی از زمان استارت در کمتر از 2 ثانیه می‌تواند به سرعت خارق‌العاده 125 کیلومتر در ساعت برسد. ترن هوایی مکس فورس (The Maxx Force) در پارک Six Flags Great America در خارج از شیکاگو و در شهر گورنی ایالت الینویز واقع شده است. به گفته وب سایت پارک، این ترن هوایی از فناوری قدرت هوا بهره می‌برد تا شما را با چنین سرعت بالایی خیلی سریع پرتاب کند. این ترن هوایی با ترن‌های دیگری که سرعتشان در نزدیکی بالای قله آرام می‌شود و سپس در سرازیری شتاب می‌گیرد متفاوت است.

ترن مکس فورس بلندترین وارونگی دوبل دنیا (53 متر) را از سطح زمین داشته و از سریع‌ترین وارونگی نسبت به دیگر ترن هوایی‌های دنیا با چرخش در حالت جاذبه صفر و سرعت 95 کیلومتر در ساعت برخوردار است.

اگر به ترن هوایی علاقه‌مند نیستید یا تحملش چنین سرعت و ارتفاعی را ندارید اما دوست دارید به پارک Six Flags بروید شانس هنوز با شماست زیرا سرگرمی‌های جذاب دیگری در انتظارتان خواهد بود که تا ساعت‌ها شما را مشغول و هیجان‌زده نگه می‌دارد.

برخی از فعالیت‌های این پارک مخصوص خانواده‌ها طراحی شده‌اند؛ مثل پارک آبی 20 هکتاری و شهر بازی با 4 تم کارتونی مخصوص کودکان و بیش از 30 دستگاه بازی و جذابیت‌های دیگری برای سرگرم کردن شما در دوران تعطیلات تابستانه.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان