انتشار منشور سازمان ملل متحد و کتابی درباره نشر

«شناسایی و رتبه‌بندی مشکلات و موانع در بازرگانی صنعت نشر ایران» نوشته محمد خودسوز و «منشور سازمان ملل متحد» با تدوین محمدمهدی سیدناصری راهی بازار شده‌اند.

انتشار منشور سازمان ملل متحد و کتابی درباره نشر

به گزارش ایسنا، کتاب «شناسایی و رتبه‌بندی مشکلات و موانع در بازرگانی صنعت نشر ایران» نوشته محمد خودسوز در 181 صفحه با شمارگان 500 نسخه و بهای 40هزار تومان در انتشارات دهکده هوسم منتشر شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: بازرگانی صنعت نشر ایران از گردش مالی بالایی برخوردار است. با توجه به جمعیت فعال و رو به رشد کشور و همچنین وجود مراکز علمی و دانشگاهی زیاد در سطح کشور و نیز گردش مالی بالای این حوزه، این چشم‌انداز وجود دارد که با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح می‌توان دورنمای مناسب و ایدئالی را در بخش‌ها و زیرمجموعه‌های مختلف اینن صنعت پیش‌بینی کرد. گرچه باید در نظر داشته باشیم که بازرگانی صنعت نشر ایران در حواشی و پیرامون خود مراکز و بنگاه‌های اقتصادی زیادی را پوشش داده که توانایی اشتغال به کار کردن نیروی عظیمی را دارد...

همچنین «منشور سازمان ملل متحد» (به انضمام اساسنامه دیوان بین‌المللی دادگستری و اعلامیه جهانی حقوق بشر) با تدوین  محمدمهدی سیدناصری در 196 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 39 هزارتومان در موسسه نشر و تحقیقات ذکر عرضه شده است.

در پشت جلد کتاب نوشته شده است: منشور سازمان ملل متحد در تاریخ 26 ژوئن 1945 در سانفراسیسکو در پایان کنفرانس ملل متحد درباره تشکیل یک سازمان بین‌المللی به امضا رسید و در 24 اکتبر همان سال لازم‌الاجرا شد. اساسنامه دیوان بین‌المللی دادگستری، جزء لاینفک منشور سازمان ملل متحد است. هدف منشور نجات بشریت از جنگ؛ تأکید مجدد بر حقوق بشر و کرامت و ارزش والای انسانی؛ اعلام تساوی حقوق زنان و مردان و ملت‌های کوچک و بزرگ؛ و ترویج رفاه تمام افراد بشر است. منشور سازمان ملل متحد بنیاد صلح و امنیت بین‌المللی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان