درگذشت بانویی که ۴ شهید دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرد

حاجیه‌خانم بی‌بی جلیله قوامی‌راد مادر شهیدان سیف‌الدینی‌راد و مادربزرگ شهید محسن برهانی در کرمان به شهیدانش پیوست.

درگذشت بانویی که 4 شهید دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرد

به گزارش ایسنا، حاجیه‌خانم بی‌بی جلیله قوامی‌راد مادر سه شهید سرافراز «محمدحسین، محمدحسن و محمد عباس سیف‌الدینی‌راد» و همچنین مادربزرگ شهید «محسن برهانی» که از مدتی قبل در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) کرمان بستری بود، درگذشت.

مراسم تشییع پیکر این مادر فداکار صبح امروز دوشنبه 26 خردادماه از حسینیه ثارالله کرمان به همراه قرائت زیارت عاشورا برگزار شد.

محمدحسن سیف‌الدینی راد در 31 فروردین 1341، محمدحسین در 26 آذر 1342 و محمد عباس دیگر برادر ایشان در 11 بهمن 1344 در شهرستان کرمان متولد شده‌اند. محمدحسن تا پایان مقطع کاردانی در دانشگاه تربیت‌معلم درس خواند و معلم بود و به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. وی در پنجم مهر 1360در آبادان براثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

محمدحسین نیز دانشجوی مقطع کاردانی و معلم بود و در سال 1362 ازدواج کرد و صاحب دو دختر شد. وی نیز همانند برادران خود به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و در عملیات «والفجر 8»  به‌شدت مجروح شد و در دوم مرداد 1367 در بیمارستان کرمان براثر صدمات ناشی از مواد شیمیایی به شهادت رسید.

محمد عباس نیز به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت، وی یکم فروردین 1363 در طلائیه براثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

محسن برهانی نوه این مادر گرانقدر نیز 8 مهر 1348 در شهرستان رفسنجان متولد شد تا سال چهارم متوسطه تحصیل کرد و به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و سرانجام در چهارم دی ‌1365 در «ام‌الرصاص» براثر اصابت ترکش به شهادت رسید، پیکر وی مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و پس از تفحص سال 1375 در گلزار شهدای شهر کرمان به خاک سپرده شد.

گفتنی است رهبر گران‌قدر انقلاب در جریان سفر خود به استان کرمان در سال 1384 با این اسوه صبر و استقامت دیدار داشته‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان