مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران مطرح کرد؛

ایجاد گذر فرهنگ بستر جدید فعالیت دستفروشان پاساژ پروانه

مفاخریان گفت: می توان با استفاده از ظرفیت مصوبه مشاغل بی کانون و سیار و ایجاد گذر فرهنگ بستر فعالیت دستفروشان پاساژ پروانه فراهم شود.

ایجاد گذر فرهنگ بستر جدید فعالیت دستفروشان پاساژ پروانه

ایجاد گذر فرهنگ بستر جدید فعالیت دستفروشان پاساژ پروانه

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا مفاخریان مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران در نشست خبری آخرین وضعیت پاساژ پروانه گفت: ما در مرکزی به نام جمعه بازار پروانه فعالیتی از دست آفرید شهروندان داریم که تامین کننده احتیاجات است، اما باید گفت مسایل ایمنی و بهداشتی سبب شد بازار پاساژ پروانه برای مدتی تعطیل شود.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران افزود: سیاست شرکت ساماندهی مشاغل این بود که از مشاغل سیار بی کانون حمایت شود که خوشبختانه مصوبه شورای شهر تهران نیز بر این موضوع صحه گذاری کرد و شرکت ساماندهی مشاغل مکلف شد سازوکار آن را تهیه و‌تدوین کند.

مفاخریان تصریح کرد: شیوه‌نامه فعالیت مشاغل سیار و بی کانون در شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع تهیه شده و منتظر هستیم در کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر بررسی و تصویب شود.

او ادامه داد: با ستاد ملی مقابله با کرونا هماهنگی‌ها انجام شد تا روز بازار‌ها را مجدد دایر کنیم تا نیاز شهروندان تامین و عرضه و تقاضا شکل بگیرد که خوشبختانه مجوز فعالیت بازارچه‌ها گرفته شد و تعدادی از آن‌ها فعال شدند.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران تصریح کرد: بسیار خوشحال هستیم که تولیدات بازار پروانه قابلیت عرضه به شکلی پیدا کرده که گردشگری را رونق داده است و این اقدام بسیار برای ما ارزشمند است و به همین جهت بازار‌های فرهنگ و هنر در دستور کار شرکت ساماندهی مشاغل قرار گرفت و امیدوارم امثال در گذر مظفری واقع در منطقه 6 گذر فرهنگ و هنر را دایر کنیم.

مفاخریان ادامه داد: از شهرداری منطقه تشکر می‌کنم که بستری را فراهم کردند تا فعالیت کارآفرینان در بوستان شهر فراهم شود و این اقدام در حالی است که پیش‌تر فعالیت دستفروشان در بوستان‌ها ممنوع بود.

او با اشاره به قطب گردشگری پاساژ پروانه گفت: روز اول کار پاساژ پروانه هیچ کس تصور نمی‌کرد که این شکل جذب گردشگر برای پاساژ پروانه رخ دهد و این اقدام‌ها می‌تواند افرادی که علاقه‌مند به مسائل نوستالوژیک دارند، بتوانند با حضور در پاساژ پروانه سفری به گذشته داشته باشند.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران بیان کرد: ما در شرکت ساماندهی مشاغل آماده هستیم از ظرفیت بوستان شهر برای ادامه فعالیت تولید کنندگان پاساژ پروانه بهره برداری شود و امیدوارم با ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد و با شیوع کرونا افزایش پیدا کرده است مانند خرید‌های اینترنتی شکل و شمایل جدیدی ایجاد از فعالیت‌های هنری ایجاد شود.

بیشتربخوانید

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان