تلاش شهرداری برای مبارزه با موش و زنده‌گیری سگهای ولگرد با کمک فناوری

با برگزاری رویداد آنلاین راهکارهای فناورانه در خصوص چهار موضوع شهری مورد حمایت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران قرار می‌گیرد.

تلاش شهرداری برای مبارزه با موش و زنده‌گیری سگهای ولگرد با کمک فناوری

به گزارش ایسنا، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در راستای مدیریت شهری از طریق انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی با مجموعه شهرداری تهران سعی کرده است تا ظرفیت قابل توجه زیست‌بوم مبتنی بر اقتصاد دانش‌بنیان را به بخش‌های مختلف مدیریت شهری معرفی کند.

در این راستا شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل از مجموعه‌های وابسته به شهرداری تهران نیازهای فناورانه خود در حوزه شهری را به مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور عرضه کرده است تا این شرکت‌ها برای آن پاسخ‌های مبتنی بر فناوری ارائه کنند.

بر این اساس یک رویداد در فضای آنلاین برنامه‌ریزی شده است تا نیازهای فناورانه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از طریق هم‌افزایی به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان ارائه شود. "کنترل آلودگی"، "شناسایی بوی زننده و نامطبوع"، "ذرات و غبار"، "ماده موثر برای طعمه موش‌کش" و "داروی بیهوشی برای زنده‌گیری سگ‌های ولگرد" از جمله موضوعات این رویداد است.

بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، زمان برگزاری رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر فردا سه‌شنبه 27 خرداد است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر