رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح خبر داد؛

تمدید مهلت مشمولان وظیفه برای شرکت در کنکور سراسری

امیر دریادار دوم رحیمی پور از تمدید مهلت مشمولان وظیفه عمومی برای شرکت در کنکور سراسری سال ۹۹ خبر داد.

تمدید مهلت مشمولان وظیفه برای شرکت در کنکور سراسری

امیر دریادار دوم غلاامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت و گو با خبرنگار حوزه نظام وظیفه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ضوابط تمدید مهلت مشمولان وظیفه دیپلم سال تحصیلی 1398 برای شرکت در کنکور سراسری 1399 اظهار کرد: با توجه به تعویق تاریخ برگزاری کنکور سراسری سال 1399 و ایجاد مشکل برای تعدادی از دانش‌آموزان دیپلم مشمول که از خرداد ماه 98 تا به امروز دیپلم خود را اخذ کرده اند و مهلت یکساله آنان به پایان رسیده است؛ ستاد کل در راستای کمک به آن‌ها مهلت شرکت در کنکور را تمدید کرد.

رئیس اداره سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه شرکت در کنکور سراسری برای این دسته از مشمولان مجاز شد افزود: در اطلاعیه ستاد کل نیرو‌های مسلح آمده است که کلیه مشمولان وظیفه‌ای که در سال 98 موفق به اخذ دیپلم شده‌اند و مهلت معرفی آنان برای خدمت وظیفه عمومی به اتمام رسیده است می‌توانند در کنکور سراسری شرکت و مهلت اعزام به خدمت آنان تا یک هفته بعد از تاریخ انجام آزمون تمدید می شود.

او گفت: این افراد حداکثر یک هفته بعد از شرکت در آزمون سراسری، می‌بایست خود را برای اعزام به خدمت به پلیس +10 معرفی و نسبت به تشکیل پرونده اعزام اقدام کنند.

امیر دریادار دوم رحیمی پور بیان کرد: بدیهی است در صورت قبولی مشمولان فوق در کنکور سراسری و اعلام نتایج نهایی توسط سازمان سنجش آموزش کشور، مطابق قانون خدمت وظیفه عمومی افراد قبل از شروع ترم تحصیلی از خدمت سربازی ترخیص خواهند شد.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان کرد: این دسته از مشمولان وظیفه دقت کنند درصورتی که حداکثر یک هفته بعد از کنکور سراسری نسبت به تشکیل پرونده اعزام در دفاتر پلیس +10 اقدام نکنند در صورت قبولی در کنکور هم مجاز به بهره مندی از معافیت تحصیلی و ثبت نام در دانشگاه نیستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان