وصیت‌نامه بیش از ۳۰۰۰ شهید زنجان آماده چاپ است

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان زنجان گفت: وصیت‌نامه بیش از ۳۰۰۰ شهید استان زنجان در هشت جلد کتاب آماده انتشار است.

وصیت‌نامه بیش از 3000 شهید زنجان آماده چاپ است

به گزارش ایسنا،‌ علی کاظمی با اشاره به اینکه کنگره 3 هزار شهید استان زنجان فرصتی برای اتمام کارهای نیمه‌تمام و آغاز برنامه‌های جدی است، بیان کرد: در صورت انجام وظایف از سوی کمیته‌های کنگره 3000 شهید استان زنجان، می‌توان انتظار برگزاری بهترین مراسم را داشت.

وی خاطرنشان کرد: تغییر نام کنگره 3000 شهید استان زنجان به 3 هزار و 535 از سوی کمیته تکریم و جمع آوری اسناد ارائه شده است. بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان کمتر از 3000 شهید دارد که خدمات دریافت می‌کنند، اما حدود 600 شهید نیز دارای شناسنامه زنجان بوده و ساکن شهرهای دیگر هستند.

مدیرکل بنیاد استان زنجان افزود: در راستای گرامیداشت مقام این شهدا وصیت نامه آن‌ها در هشت جلد آماده سازی شده است که تا کنون یک جلد آن به چاپ رسیده است.

کاظمی گفت: در نشست اخیر شورای سیاستگذاری کنگره 3000 شهید استان زنجان قرار شد با توجه به داشتن 3 هزار و 535 شهید در استان زنجان این کنگره تغییر نام دهد. محل اعزام و تولد بسیاری از شهدا زنجان بوده است یا متولد زنجان بوده و از شهر دیگری اعزام شده‌اند که تلاش شد متولدان زنجان به عنوان شهدای استان تلقی شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان