دیشا سالیان کیست ؛ آیا خودکشی سوشانت سینگ راجپوت به مرگ او ارتباط دارد؟

دیشا سالیان مدیر برنامه های سابق سوشانت سینگ راجپوت هنرمند جوان هندی که روز گذشته جسدش در آپارتمان مسکونی اش پیدا شد، ظاهرا در ساعات اولیه صبح روز ۹ ژوئن (هفته گذشته) از ساختمانی در حومه بمبئی سقوط کرده و جان خود را از دست داده است. حالا پلیس اعلام کرده که مرگ سوشانت ارتباطی با مرگ دیشا سالیان نداشته است.

دیشا سالیان کیست ؛ آیا خودکشی سوشانت سینگ راجپوت به مرگ او ارتباط دارد؟

دیشا سالیان مدیر برنامه های سابق سوشانت سینگ راجپوت هنرمند جوان هندی که روز گذشته جسدش در آپارتمان مسکونی اش پیدا شد، ظاهرا در ساعات اولیه صبح روز 9 ژوئن (هفته گذشته) از ساختمانی در حومه بمبئی سقوط کرده و جان خود را از دست داده است. حالا پلیس اعلام کرده که مرگ سوشانت ارتباطی با مرگ دیشا سالیان نداشته است.

طبق گزارش نشریه مومبای میرور دیشا سالیان در حالی که تحت تاثیر نوشیدنی های الکلی قرار داشته به صورت تصادفی از طبقه دوازدهم یکی از ساختمان های منطقه Malad در حومه بمبئی سقوط کرده است و بعد از بازجویی مفصل از خانواده او مشخص شد که خودکشی راجپوت ارتباطی با مرگ او نداشته است.

دیشا سالیان به همراه والدین خود در منطقه Dadar بمبئی زندگی می کرد و در روز حادثه به منطقه محل سکونت یکی از دوستانش در منطقه Malad رفته بود و در زمان دیدار با ش نفر از دوستانش در آپارتمان یکی از آنها مقدار زیادی نوشیدنی الکلی مصرف کرده است.

سالیان در حالی که تلو تلو می خورده نزدیک پنجره می رود و ساعت یک صبح روز 9 ژوئن از پنجره طبقه دوازدهم برجی که دوستش در آن سکونت داشته به بیرون پرتاب می شود.

دیشا سالیان

همانطور که در بالا اشاره کردیم این اتفاق پنج روز پیش از خودکشی سوشانت سینگ راجپوت بازیگر جوان بالیوودی رخ داد.

راجپوت، بازیگر سینما و تلویزیون هند، بیشتر با نقشش در فیلم زندگینامه ای «دونی: داستان ناگفته» (MS Dhoni: The Untold Story) شناخته می شد. او در این فیلم نقش ماهندرا سینگ، کاپیتان سابق تیم کریکت هند را برعهده داشت.

راجپوت همچنین در فیلم های پرطرفدار «کیدارنات» (Kedarnath) و «گستاخ» (Chhichhore) نقش آفرینی کرده بود و آخرین حضور سینمایی او در فیلم تریلر «رانندگی» (Drive) بود.

از زمان انتشار خبر مرگ این بازیگر جوان بالیوودی، چهره های زیادی نسبت به این واقعه واکنش نشان داده اند، از جمله نارندرا مودی، نخست وزیر هند که در پیام تسلیت خود راجپوت را بازیگر جوان باهوشی خواند که خیلی زود رفت.

ranimania
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان