افشاگری‌های برادرزاده ترامپ مانند بمب صدا خواهد کرد +عکس

خبرگزاری فارس: یکی از اعضای خانواده ترامپ تهدید کرده در حالی که چند ماه بیشتر به انتخابات آمریکا باقی نماده، رئیس‌جمهور این کشور را رسوا خواهد کرد.

این عضو خانواده، «مری ترامپ» 55 ساله، دختر برادر متوفی رئیس‌جمهور آمریکاست که دارای مدرک «مربیگری حرفه‌ای» و دکترای روانشناسی بالینی است و به عنوان مدیر ارشد گروه مربیگری ترامپ فعالیت می‌کند.

نشریه آمریکایی «دیلی بیست» هم پیش از این گزارش داده بود که مری ترامپ در حال نوشتن کتابی است که جزئیاتی را درباره عموی وی فاش می‌کند. این کتاب با عنوان «خیلی زیاد و همیشه ناکافی» قرار است 11 اوت منتشر شود که دو هفته قبل از برگزاری کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان است؛ مراسمی که طی آن ترامپ رسماً بار دیگر نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شود. بنابر گزارش‌ها، این انتخاب زمان احتمالاً تصادفی نبوده است.

در این کتاب که گفته می‌شود افشاگری‌هایش مانند بمب صدا خواهد کرد، این برادرزاده منبع اصلی تحقیقات «نیویورک تایمز» درباره مسائل مربوط به مالیات‌های ترامپ معرفی شده است. تحقیقاتی که اکتبر سال 2018 منتشر شد و توانست معتبرترین جایزه روزنامه‌نگاری «پولیتزر» را از آن خود کند.

او با ارائه اظهارنامه مالیاتی «فرد ترامپ»، پدربزرگش و اسناد مالیاتی محرمانه خانوادگی به این روزنامه در تهیه تحقیق مذکور یاری کرد. در تحقیقات انجام شده مشخص شد ترامپ از طرح‌های مشکوک مالیاتی از جمله کلاهبرداری‌های آشکار برای افزایش ثروتی که از والدینش به ارث برده بود، استفاده کرده است.

در این کتاب همچنین ادعای همیشگی ترامپ که روی پای خود ایستاده و هیچ نوع کمک مالی از پدرش دریافت نکرده، زیر سوال رفته است. بنابر اطلاعات موجود در این کتاب، او در واقع از امپراتوری املاک و مستغلات پدرش دست‌کم 413 میلیون دلار آمریکا را در آن زمان به ارث برد.

به نقل از دیلی بیست، همچنین در این کتاب صحبت‌های نویسنده با «ماریانا ترامپ» خواهر رئیس‌جمهور آمریکا که قاضی بازنشسته فدرال است آورده شده است. حرف‌هایی که انعکاس تفکر وی درباره تقصیرات ترامپ است.

به نوشته روزنامه نیوزیلند هرالد، مسائل افشا شده درباره ترامپ خیلی هم دور از انتظار نبوده است.

این روزنامه در ادامه می‌نویسد: برادر دونالد ترامپ، «فرد جونیور»، بزرگترین پسر «فرد سینیور»، پدر آن‌ها بوده و در واقع وارث امپراتوری پدر محسوب می‌شده است، اما علاقه‌ای به ادامه تجارت پدر در املاک نداشت و خلبان شد. او در سال 1981 در 42 سالگی بعد از آن که مدت‌ها با اعتیاد به الکل دست به گریبان بود از دنیا رفت. علت مرگش سکته قلبی اعلام شد که عوارض مربوط به اعتیاد او در آن بی‌تاثیر نبوده است.

در کتاب مذکور، مری اتهاماتی را علیه ترامپ و پدربزرگش در خصوص نقش داشتن آن‌ها در مرگ پدرش مطرح کرده است. به گفته او، آن‌ها در بحرانی‌ترین مرحله اعتیاد فرد جونیور، از رسیدگی به وی غفلت کردند.

مری همچنین در این کتاب می‌گوید که به دلیل نفوذ ترامپ بر پدرش، او و برادرش سهم کمتری از آنچه می‌باید را از ارثیه پدربزرگشان دریافت کردند.

این تنها کتابی نیست که قرار است به زودی علیه ترامپ منتشر شود. «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید هم قرار است کتاب خاطراتش را 23 ژوئن (سوم تیر) علیرغم مخالفت کاخ سفید، روانه بازار کند. در این کتاب اتفاقات پشت صحنه که به ارائه طرح استیضاح ترامپ منجر شد، روایت می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان