ماهان شبکه ایرانیان

آسیما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

سیگار جوانان پایتخت خاموش شد/ جایگزینی "امید "به جای یأس و پرداختن به اعتیاد

مسئول سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: در همایش سیگار خاموش به صورت نمادین سیگار‌هایی که به دست جوانان داده شده بود خاموش شد تا به اعتیاد پشت شود.

مسعود آسیما مسئول سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص برگزاری همایش سیگار خاموش اظهار داشت: کانون دانشجویی سازمان جوانان هلال احمر با توجه به اینکه از جمله کانون های فعال سازمان به شمار می رود و متشکل از دانشجویانی با فعالیت زیاد در راستای اهداف هفت‌گانه هلال احمر به شمار می‌رود این همایش را برگزار کرده است.

وی در ادامه افزود: همایش سیگار خاموش در راستای نه بزرگ جوانان به اعتیاد بوده است و اندیشمندان زیادی از دانشگاه‌های مختلف در این همایش حضور داشتند که با هدف رفع معضل اجتماعی برگزار شده و در 3 روز(از چهارم تا ششم خردادماه) محققان ضمن طرح موضوع در کارگاهای تخصصی به راهکارهای حل این آسیب پرداخته اند.

آسیما عنوان کرد: اکنون که بسیاری از جوانان ما در دام اعتیاد به سیگار گرفتار می شوند لازم بود که این همایش برگزار شود و بدون شک سعی شده تا در این راستا به اهداف لازم و از پیش طراحی شده دست یابیم.

مسئول سازمان جوانان هلال احمر گفت: در این همایش به صورت نمادین سیگارهایی که به دست جوانان داده شده بود خاموش شد تا به اعتیاد پشت شود.

وی در پایان یاد آور شد: امیدوارم که با برگزاری این همایش بتوانیم گامی ارزنده در راستای رفع این معضل اجتماعی برداریم.

/
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان