تویوتا سوپرا ۲۰۲۱ را هشت هزار دلار ارزان‌تر بخرید!

به لطف استفاده از پیشرانه چهارسیلندر، قیمت تویوتا سوپرا ۲۰۲۱ هشت هزار دلار ارزان شده است و اکنون مشتریان با پرداخت وجه کمتری می‌توانند مالک تویوتا سوپرا شوند

به لطف استفاده از پیشرانه چهارسیلندر، قیمت تویوتا سوپرا 2021 هشت هزار دلار ارزان شده است و اکنون مشتریان با پرداخت وجه کمتری می‌توانند مالک تویوتا سوپرا شوند. قیمت تویوتا سوپرا با موتور دولیتری از 43.945 دلار شروع می‌شود قیمت پایه این نسخه در مقایسه با تیپ شش سیلندر هشت هزار دلار کاهش را نشان می‌دهد که خبر خوبی برای خریداران است.
البته تویوتا سوپرا دولیتری تجهیزات و امکانات کمتری نسبت به مدل‌های شش سیلندر دارد. صندلی‌های قابل تنظیم به صورت دستی، رینگ‌های 18 اینچی و سیستم صوتی با چهاربلندگو امکانات استاندارد این تیپ را تشکیل می‌دهند که مالک می‌تواند در صورت تمایل و با پرداخت 3485 دلار، سیستم صوتی JBL با 12 بلندگو را جایگزین سیستم صوتی استاندارد کند.
همچنین خریداران می‌توانند تویوتا سوپرا دولیتری خود را با رنگ جدید زرد نیترو سفارش دهند که 425 دلار برای آن‌ها آب می‌خورد. پیشرانه این نسخه 255 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و به گفته تویوتا، بیست درصد از فروش سوپرا در ایالات متحده به این نسخه اختصاص خواهد یافت. با این حال تولید تویوتا سوپرا 2021 تا ابتدای ماه آگوست به تعویق افتاده است، بنابراین مشتریان سوپرا در ایالات متحده می‌توانند از پاییز خودروهای مدنظر خود را از نمایندگی‌های تویوتا تحویل بگیرند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان