حباب سکه چند تومان است؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، محمد کشتی آرای اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت روند قیمت طلا و سکه همانند هفته قبل از آن صعودی بود.

نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر افزود: ناآرامی‌ها و تحولات سیاسی آمریکا موجب شده ارزش دلار با کاهش مواجه شود و همچنان قیمت اونس جهانی بالا باشد.

وی گفت: در بازار داخلی نیز صحبت‌های رییس بانک مرکزی درباره مسائل ارزی موجب تغییر قیمت دلار شد و همین عوامل موجب شد قیمت طلا برای نخستین بار به رقم بی سابقه‌ای برسد و رکورد قیمتی جدیدی را خلق کند.

کشتی آرای با بیان اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی در پایان هفته یکهزار و 727 دلار بود که نسبت به هفته گذشته تغییر محسوسی نداشته است، بیان کرد: قیمت سکه طرح قدیم با 200 هزار تومان افزایش نسبت به هفته قبل به رقم 7 میلیون و 500 هزار تومان رسید و سکه طرح جدید نیز با 240 هزار تومان افزایش طی هفته‌ای که گذشت به 7 میلیون و 810 هزار تومان رسید.

نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر خاطرنشان کرد: همچنین نیم سکه نیز با افزایش 80 هزار تومانی طی یک هفته به 3 میلیون و 860 هزار تومان رسید و ربع سکه نیز با افزایش 50 هزار تومانی به 2 میلیون و 120 هزار تومان رسید.

وی تصریح کرد: قیمت هر مثقال طلا به 3 میلیون و 305 هزار تومان افزایش یافت و قیمت هر گرم طلای 18 عیار با افزایش 27 هزار و 750 تومانی برای نخستین بار رکورد بی سابقه 763 هزار تومان از خود به جای گذاشت.

کشتی آرای تاکید کرد: عرضه و تقاضا در بازار متعادل است و به همین دلیل حباب سکه در هفته‌ای که گذشت کاهش یافت.

نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر ادامه داد: در حال حاضر حباب سکه با کاهش 70 هزار تومانی به 300 هزار تومان رسیده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان