ماهان شبکه ایرانیان

لنوو از چند لپ‌تاپ جدید از خانواده تینک‌پد با پردازنده نسل دهم اینتل رونمایی کرد

لنوو از چندین لپ تاپ جدید از خانواده تینک‌پد رونمایی کرد. مدل‌های ارتقا یافته شامل سری P و همچنین نسل سوم مدل X۱ Extreme شده و همه به پردازنده نسل دهم اینتل مجهز شده‌اند. مدل های جدید همچنین از حالت Ultra Performance Mode لنوو برای کنترل بیشتر روی عملکرد لپ تاپ پشتیبانی کرده و از ماه آینده میلادی روانه بازار می‌شوند.

لنوو از چند لپ‌تاپ جدید از خانواده تینک‌پد با پردازنده نسل دهم اینتل رونمایی کرد

لنوو از چندین لپ تاپ جدید از خانواده تینک‌پد رونمایی کرد. مدل‌های ارتقا یافته شامل سری P و همچنین نسل سوم مدل X1 Extreme شده و همه به پردازنده نسل دهم اینتل مجهز شده‌اند. مدل های جدید همچنین از حالت Ultra Performance Mode لنوو برای کنترل بیشتر روی عملکرد لپ تاپ پشتیبانی کرده و از ماه آینده میلادی روانه بازار می‌شوند.

تینک پد X1 Extreme Gen 3 به پردازنده نسل دهم سری H اینتل vPro مجهز شده که در بالاترین مشخصات می‌توان آن را با پردازنده Core i9 و کارت گرافیک جیفورس 1650 Ti سفارش داد. این مدل از نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن UHD برخوردار بوده و از وای فای 6 و LTE پشتیبانی می‌کند.

تینک پد X1 Extreme Gen 3 از ماه آینده میلادی با شروع قیمت 1749 دلار به بازار عرضه می‌شود.

تینک پد X1 Extreme Gen 3

تینک پد X1 Extreme Gen 3

لنوو علاوه بر لپ تاپ فوق، از چهار مدل جدید از سری P رونمایی کرده است. لپ تاپ‌های P15 Gen 1 و P17 Gen 1 به ترتیب با شروع قیمت 1979 و 2119 دلار از ماه آینده روانه بازار می‌شوند. لنوو می‌گوید این مدل‌ها از سیستم خنک کننده بهینه تر برخوردار هستند که گردش هوا در آن‌ها 13 درصد بیشتر و اندازه هیت سینک پردازنده 30 درصد بزرگتر شده است.

لپ تاپ‌های P15 Gen 1 و P17 Gen 1 از طراحی ماژولار برخوردار هستند که ارتقا CPU و GPU با توجه به سلیقه کاربر را امکان پذیر می‌کند. علاوه بر این در بالاترین مشخصات به 4 ترابایت حافظه داخلی، 128 گیگابایت رم، نمایشگر دالبی ویژن HDR با رزولوشن UHD و باتری 94 وات ساعتی مجهز می‌شوند.

تینک پد P17

لنوو تینک پد P1 Gen 3 را نیز به سبد محصولاتش اضافه نموده که به گفته سازنده باریک ترین و سبک ترین ورک استشین 15 اینچی قابل حمل این شرکت است. این مدل از نمایشگر 15.6 اینچی LCD با حداکثر روشنایی 600 نیت و رزولوشن UHD برخوردار بوده و ضمن پشتیبانی از LTE، با اسپیکرهای ارتقا یافته و پوشش ضدلک جدید به دست کاربر می‌رسد. این محصول 2019 دلار قیمت دارد.

تینک پد P1 Gen 3

آخرین عضو جدید خانواده تینک پد، لپ تاپ 1349 دلاری P15v Gen 1 است که با نسل دهم پردازنده اینتل سری H قابل سفارش بوده و در بالاترین مشخصات به نمایشگر LCD با رزولوشن UHD و حداکثر روشنایی 600 نیت و کارت گرافیک انویدیا کوادرو P620 مجهز می‌شود.

لپ تاپ‌های جدید سری P از ماه ژوئیه (تیر-مرداد) به بازار عرضه می‌شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان