معرفی سریال‌های تابستانی تلویزیون با بازی محمدرضا گلزار، امین حیایی و بهاره رهنما

پخشِ پنج سریال تازه تلویزیونی در شب‌های تابستان را در دستور کار قرار دادند. محمدرضا گلزار، فرهاد اصلانی، امین حیایی، بهنام تشکر، گوهر خیراندیش، بهاره رهنما، کمند امیرسلیمانی، مهران رجبی و ... از جمله بازیگران این مجموعه‌های تلویزیونی هستند.

معرفی سریال‌های تابستانی تلویزیون با بازی محمدرضا گلزار، امین حیایی و بهاره رهنما

شبکه‌های سیما، پخشِ پنج سریال تازه تلویزیونی در شب‌های تابستان را در دستور کار قرار دادند. محمدرضا گلزار، فرهاد اصلانی، امین حیایی، بهنام تشکر، گوهر خیراندیش، بهاره رهنما، کمند امیرسلیمانی، مهران رجبی و ... از جمله بازیگران این مجموعه‌های تلویزیونی هستند.

به گزارش خبرآنلاین، سریال‌های تازه «دخترم نرگس»، «شاهرگ»، «آخر خط»، «افسانه هزار پایان» و «ساخت ایران 1»در شب‌های تابستان از شبکه‌های یک، دو، سه، پنج و نسیم روی آنتن می‌روند.

«دخترم نرگس» در قاب شبکه یک

«دخترم نرگس»، سریال شبکه یک سیما است که با پایان سریال «پرگار»، هر شب ساعت 22:15 روی آنتن می‌رود.

این سریال پلیسی، به نویسندگی و کارگردانی باقر حبیب‌پیران و تهیه‌کنندگی داود سلیمان‌پور، یکی از تولیدات استانی آذربایجان غربی است. این سریال در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، زنجان و کردستان تصویربرداری شده است.

سریال «دخترم نرگس» در ژانر اجتماعی ساخته شده است و 26 قسمت 40 دقیقه‌ای دارد و به سفارش سیمای استان‌ها با حضور بازیگرانی همچون رحیم نوروزی، مریم خدارحمی، جمال ذوالقدر، محمود پاک‌نیت، فریبا طالبی و مهوش صبرکن فیلمبرداری شده است.

«شاهرگ» در شبکه دو

سریال «شاهرگ» به کارگردانی سیدجلال اشکذری و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، از شبکه دو سیما، ساعت 21:30 روی آنتن خواهد رفت.

این سریال 30 قسمتی که برای پخش از شبکه دو سیما تولید شده است، به روایت داستانی پر چالش از دهه 60 می‌پردازد.

در خلاصه داستان «شاهرگ» که به قلم کریم لک‌زاده نوشته شده، آمده است: «در سال‌های ناآرام پس از انقلاب در سال 60، گروه ویژه‌ای برای یک عملیات بزرگ فراخوانده شدند. این گروه مسئولیت بزرگی بر عهده دارند چرا که عقربه‌های چندین بمب در تهران در حال حرکت است.»

بازیگرانی که در سریال «شاهرگ» نقش آفرینی می‌کنند عبارتند از حسین پاکدل، نیما رئیسی، عباس غزالی، مهدی سلوکی، سیروس گرجستانی، فریده سپاه منصور، مسعود فروتن، امید روحانی، عطا عمرانی، محسن بهرامی، افسانه کمالی، سید مریم موسویان، حلیمه سعیدی، فریده دریامج، سوسن مقصودلو و با حضور سام قریبیان، سیدجواد هاشمی، آزاده زارعی و سپیده خداوردی.

شبکه سه به «آخر خط» می‌رسد

سریال «آخر خط» به کارگردانی علی مسعودی، هر شب ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه می‌رود.

سریال «آخر خط» که در 26 قسمت تولید شده است، روایتی از ماجرای دو پسرخاله است که با شیطنت‌های زیادشان، خانواده‌ها را به ستوه آورده‌اند و بعد از ارتکاب جرمی که به زندان رفتن‌شان منجر می‌شود، به فکر مهاجرت از ایران می‌افتند.

کمند امیرسلیمانی، محمدرضا هدایتی، عباس جمشیدی‌فر، مهران رجبی، امیر غفارمنش، علی صبوری، شهین تسلیمی، فریده سپاه‌منصور، اشکان اشتیاق، داریوش سلیمی، غزال وکیلی، مهسا باقری، فاطمه امینی و… در سریال ٢٦ قسمتی «آخر خط» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه پنج و «ساخت ایران 1»

سریال «ساخت ایران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی، هر شب ساعت 23 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در خلاصه این سریال آمده است: «غلامحسین، دزد خرده پایی است که روزی از روزها شاهد تصادف اتومبیل با مردی میانسال می‌شود. وی کیف مرد مجروح را می‌رباید و پاسپورتی در کیف پیدا می‌کند. او سعی دارد که کیف را به فروش برساند. اما به دلیل اینکه پلیس دنبالش است. او تصمیم می‌گیرد به خارج برود و از ایران فرار کند و ...»

در این سریال، امین حیایی، محمدرضا گلزار، فرهاد اصلانی، بهنام تشکر، گوهر خیراندیش، بهاره رهنما و الیکا عبدالرزاقی به هنرمندی پرداخته‌اند.

«افسانه هزار پایان» در شبکه نسیم

سریال «افسانه هزار پایان» به کارگردانی شهاب عباسی، هرشب ساعت ١٩ از شبکه نسیم پخش می‌شود. این سریال در ٥٢ قسمت هر شب ساعت ٢٠ از شبکه سه نیز پخش می‌شود.

افسانه «هزار پایان» سریالی کمدی فانتزی است که شهاب عباسی تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را بر عهده دارد. «افسانه هزار پایان» به سرپرستی حسن وارسته و به قلم حمزه صالحی به نگارش درآمده است.

این سریال داستان زندگی خانواده‌ای است که به بهانه تهیه جهیزیه عروسی راهی سفر می‌شوند، اما با حمله راهزن‌ها به کاروان‌شان، مسیر زندگی آنها تغییر می‌کند.

رامین راستاد، رضا توکلی، علی اوسیوند، نسرین مقانلو، رامین ناصرنصیر، ارژنگ امیرفضلی، رحیم نوروزی، مریم کاویانی، عزت الله مهرآوران، عزت الله رمضانی فر، تورج نصر، ابراهیم شفیعی، فرشته ترابی، کیمیا گیلانی، مرتضی رستمی، سوزان عزیزی، حامد تهرانی، حمید نیک نبرد، کیوان ملک مطیعی، سالار کریمخانی، مریم حسین زاده، افشین قدیمی، سارا والیانی، حسین میرزاییان، آناهیتا خسروی در این سریال بازی می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان