در #تهران_ما پیگیری شد؛

لوله‌کشی آب شرب شهرستان فشافویه در دستور کار است

#تهران_ما موضوع آب شرب شهرستان حسن آباد فشافویه از توابع شهر ری را پیگیری کرد.

لوله‌کشی آب شرب شهرستان فشافویه در دستور کار است

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامکی به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: شهرستان حسن آباد فشاوفیه که از توابع شهر ری است و در 30 کیلومتری تهران قرار دارد با مشکل تامین آب شرب رو به رو است.

حسین توکلی فرماندار شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به این موضوع که آب شرب حسن آباد فشافویه از چاه تامین می‌شود، خارج شدن یکی از سفره‌های آب زیرزمینی این شهرستان  از مدار باعث شده است در هفته‌های اخیر ساکنان این منطقه با مشکل قطعی آب مواجه باشند که در حال حاضر برطرف شده است.

او گفت: اگر چه مشکل قطعی آب این منطقه با وارد کردن دو چاه آب به مدار، در حال حاضر برطرف شده است اما حسن آباد فشافویه همچنان با کمبود آب مواجه است که این موضوع نیز چندین سال است وجود دارد و در تابستان به اوج خود می‌رسد.

توکلی از برنامه‌ریزی های انجام شده برای حل این مشکل خبر داد و گفت: طی جلساتی که فرمانداری با سازمان آب و فاضلاب استان تهران در هفته های گذشته داشته است‌، تصمیماتی مبنی بر لوله کشی آب شرب به شهرستان فشافویه اتخاذ شده است تا بخشی از آب شرب مورد نیاز شهروندان این منطقه از آب های سطحی و لوله کشی تامین شود.

او با اشاره به بهبود کمیت و کیفیت آب شرب شهرستان ری در چند سال اخیر گفت: لوله کشی آب شرب فرایندی هزینه بر و زمان بر است اما در تلاش هستیم تا هر چه زودتر این امر محقق شود و دیگر شاهد قطعی آب در حسن آباد فشافویه نباشیم.


بیشتربخوانید

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان