مرحله آخر کمک ۲۰۰تا ۶۰۰هزار تومانی کرونا واریز شد

به گزارش اقتصادآنلاین، مرحله آخر کمک حمایتی 200 تا 600 هزار تومانی کرونا را به حساب مشمولان واریز شد. دولت پس از شیوع کرونا بسته‌های حمایتی برای برخی خانواده‌های کم درآمد درنظر گرفته بود. در حال حاضر مرحله چهارم و پایانی بسته معیشتی کرونا واریز شده است. ادامه روند پرداخت، منوط به تصمیم‌گیری در ستاد ملی مقابله با کرونا و دولت خواهد بود.

واریز پنج مرحله بسته معیشتی کرونا

چهار مرحله کمک معیشتی کرونا آخر هر ماه این مبلغ متناسب با اعضای خانوار به حساب مشمولان واریز شد. همچنین دولت در فرودین ماه نیز برای ماه رمضان نیز یک بسته معشیتی ویژه رمضان به حساب 3 میلیون خانواده مشمول واریز کرد.

گالری بسته معیشتی یارانه معیشتی کمک معیشتی

بر این اساس از ابتدای شروع کرونا تاکنون پنج مرحله بسته معیشتی (با احتساب کمک معیشتی رمضان) پرداخت شده است. برآورد می‌شود در هر ماه حدود 330میلیارد تومان برآورد شده بود که در مجموع پنج مرحله به حدود 1650 میلیارد تومان می‌رسد.

نحوه پرداخت بسته حمایتی کرونا به این ترتیب است که مبلغی بین 200 تا 600 هزار تومان متناسب با اعضای خانوار به حساب آنها واریز می‌شود که برای خانوار تک‌نفره 200 هزار تومان، دو نفره 300 هزار تومان، سه‌نفره 400 هزار تومان، چهار نفره 500 هزار و پنج نفره و بالاتر 600 هزار تومان است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان