فهرست کتاب‌هایی با موضوع خشونت خانگی علیه کودکان

شورای کتاب کودک فهرستی از کتاب‌های برگزیده، شایسته تقدیر و چهارستاره را با موضوع «خشونت خانگی علیه کودکان»، از میان کتاب‌های منتشرشده در سال‌های ۱۳۶۰ - ۱۳۹۸ منتشر کرده است.

فهرست کتاب‌هایی با موضوع خشونت خانگی علیه کودکان

به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده از شورای کتاب کودک، این نهاد با اعلام این موضوع نوشته است: با شنیدن واژه‌ خشونت چه تصویری در ذهن‌مان نقش می‌بندد؟

می‌دانیم خشونت فقط پرتاب گلوله و کشتن یک نفر نیست. امروز برای خشونت انواع آشکار و پنهانی تعریف شده است که بسیاری از آن‌ها حتی در نگاه عموم به عنوان خشونت شناخته نمی‌شوند.

در دنیایی که با خشونت و وحشت فراگیر مواجه هستیم، چگونه به کودکان کمک کنیم تا از خود در برابر خشونت حفاظت کنند، حقوق خود را بشناسند و خود خشونت را بازتولید نکنند؟

هنر و ادبیات همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع شناخت و معرفت شناخته شده است. نگریستن به موضوع خشونت از این روزنه می‌تواند بسیار قابل توجه باشد. با این رویکرد، شورای کتاب کودک فهرستی از کتاب‌های برگزیده، شایان تقدیر و چهارستاره را با موضوع خشونت خانگی علیه کودکان، از میان کتاب‌های منتشرشده در سال‌های 1360 - 1398 انتخاب کرده و به صورت فایل pdf در دسترس مخاطبان قرار داده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان