دست به کار شدن قهرمان جهان برای افزایش تنوع نژادی در فرمول یک

لوئیس همیلتون، قهرمان شش دوره رقابت‌های فرمول یک، با راه اندازی کمیسیونی، قصد بر کمک به حضور رانندگان جوان سیاه‌پوست در فرمول یک از ملیت‌های گوناگون دارد

لوئیس همیلتون، قهرمان شش دوره رقابت‌های فرمول یک، با راه اندازی کمیسیونی، قصد بر کمک به حضور رانندگان جوان سیاه‌پوست در فرمول یک از ملیت‌های گوناگون دارد. این راننده 35 ساله بریتانیایی در روزنامه Sunday Times عنوان کرده است که این همکاری تحقیقاتی با کمک آکادمی رویال، و با نام کمیسیون همیلتون شکل خواهد گرفت. او چندی پیش در اعتراض به مسائل نژادپرستی پیش آمده در آمریکا عنوان کرده بود که فرمول یک به عنوان یک ورزش جهانی باید در چمع کردن نژادهای مختلف در این صنعت پیشرو باشد. وی در خصوص راه سخت خود برای رسیدن و فرمول یک و دیگر جنبه‌های این مسئله چنین می‌گوید:

فقط اشاره به من برای مثالی از پیشرفت در این زمینه کافی نیست، یا اشاره به استخدام تنها یک فرد سیاه‌پوست. هزاران نفر در این صنعت استخدام شده‌اند و این گروه باید نماینده جامعه باشند. قهرمان شدن عالی است، اما می‌خواهم من را به خاطر تلاشم برای ساختن جامعه‌ای برابر از طریق آموزش بشناسند. این انگیزه من است. زمان صحبت از کلیشه‌ها به پایان رسیده. من امیدوارم که کمیسیون همیلتون تغییری واقعی، محسوس و قابل دیدن را میسر سازد. می‌خواهم وقتی به 20 سال قبل نگاه می‌کنم، ببینم که این ورزش به یک یچه سیاه‌پوست خجالتی که در گروهی جهانی حضور دارد، آنقدر بها و فرصت داده است که باعث تبدیل [این ورزش] به دنیای چند فرهنگی و پیچیده‌ای بشود که در حال زندگی در آن هستیم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان