سعیدیان فر: طرح ترافیک خبرنگاران تا زمان تخصیص سهمیه سال جارى اعتبار دارد/ بررسى تخصیص سهمیه خبرنگاران در کمیته

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ "عمار سعیدیان‌فر " با بیان اینکه تا زمانی که سهمیه طرح ترافیک سال 99 خبرنگاران تخصیص داده نشود، طرح ترافیک خبرنگاری سال 98 اعتبار دارد تصریح کرد: در حال حاضر مدارک بارگذاری شده خبرنگاران در سامانه در حال بررسی است و به تدریج معرفی نامه رسانه ها نیز ارسال میشود .

مدیر واحد ساماندهى محدوده و طرح هاى ترافیکى اظهار داشت: پس از بررسى مدارک خبرنگاران ، سایت " تهرانِ من" به مدت یک هفته مجددا باز خواهد شدکه آندسته از خبرنگارانى که نقص مدارک داشته و یا مدارکشان نیازمند ویرایش است، امکان ویرایش و بارگذاری مدارک را خواهند داشت .

سعیدیان فر ادامه داد: تخصیص سهمیه خبرنگاران از سوى کمیته ای ٧ نفره متشکل از معاونت حمل و نقل و ترافیک ٢ نفر نماینده از کمیسیون عمران و حمل و نقل و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، معاونت مطبوعاتى وزارت فرهنگ و ارشاد ، انجمن صنفى روزنامه نگاران استان تهران ،انجمن صنفى رسانه هاى غیر دولتى و انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتى ایران در حال انجام است .

به گفته وی پس از اعلام تخصیص سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران، تخصیص کارت بلیط مترو هم صورت خواهد گرفت که جزئیات آن نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر