رضائی نیا خبر داد

انحراف بونکر حامل سیمان از مسیر اصلی در بزرگراه شهید باقری

رئیس ایستگاه ۵۷ آتش نشانی گفت:برخورد شدید بونکر حامل سیمان با گاردریل در بزرگراه شهید باقری، مصدوم نداشت.

انحراف بونکر حامل سیمان از مسیر اصلی در بزرگراه شهید باقریبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛بهمن رضائی نیا رئیس ایستگاه 57 آتش نشانی گفت:برخورد شدید بونکر حامل سیمان با گاردریل ساعت 9:23 صبح روز گذشته رخ داد و پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه 57 به همراه گروه امداد و نجات 10 را به بزرگراه شهید باقری(مسیر شمال به جنوب)، نرسیده به خیابان 35 متری استقلال اعزام کرد.

بهمن رضائی نیا رئیس ایستگاه 57 آتش نشانی در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه بونکر حامل سیمان در حال حرکت بود که به علت نامشخصی از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد با گاردریل حاشیه بزرگراه، متوقف شد.

وی با اعلام اینکه براثر این حادثه باک وسیله نقلیه دچار آسیب دیدگی شده و مقدار زیادی گازوییل در سطح بزرگراه جاری شده بود، ادامه داد: نیروهای آتش نشانی به سرعت جریان برق این وسیله نقلیه را قطع کردند و پس از رفع نشتی گازوئیل، علائم هشدار دهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند.

رئیس ایستگاه 57 آتش نشانی افزود: آتش نشانان با بکارگیری ابزار مخصوص قسمتی از گاردریل را بریدند و پس از شستشوی گازوئیل جاری شده بر سطح بزرگراه، بونکر حامل سیمان را به محل امن منتقل کردند.

گفتنی است؛ خوشبختانه براثر این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان راهور اعلام می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر