عرضه روزانه ۴ هزار تُن محصول در ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار تهران

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهردارای تهران با اعلام اینکه در ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار پایتخت، روزانه ۴ هزار تُن انواع محصولات در گروه‌های کالایی میوه‌جات، سبزیجات و صیفی‌جات، پروتئینی (مرغ و گوشت) و سایر محصولات به مردم عرضه می‌شود، گفت: میوه و تره بار در میادین بر اساس نرخ‌های مصوب کمیته نرخ‌گذاری این سازمان که به طور متوسط ۳۲ تا ۴۰ درص ...

عرضه روزانه 4 هزار تُن محصول در 245 میدان و بازار میوه و تره بار تهران

به گزارش ایسنا، سید سعید راد با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی به مردم را وظیفه خود می‌دانیم و شعار محوری سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار «کار، کار، کار» است، افزود: با تمام توان، تلاش می‌کنیم تا با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی مردم و تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای که در آن قرار داریم، بتوانیم در سبد خرید شهروندان و سفره خانواده‌ها، نقش پررنگی ایفا کنیم.


وی از «قیمت مناسب»، «کیفیت خوب» و «تنوع محصول» به عنوان سه ویژگی شاخص میادین میوه و تره بار که موجب رضایتمندی مردم می‌شود، نام برد و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امیدواریم در سه فصل باقی‌مانده از سال 99 نیز خدمت‌رسانی به شهروندان را بهتر و بیشتر از گذشته انجام دهیم، ضمن اینکه همزمان 26 بازار جدید را در قالب برنامه توسعه بازارهای میوه و تره بار در محلات فاقد بازار به بازارهای موجود اضافه کنیم.


به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ مدیرعامل سازمان مدیریت شهرداری تهران، توسعه بازارهای میوه و تره بار را موجب صرفه‌جویی در وقت شهروندان و کاهش بار ترافیک و آلودگی هوا دانست و خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی به شهروندان به نحو احسنت، مرهون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی همه کارکنان و کارگران سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به ویژه از زمان آغاز شرایط کروناست که جا دارد از همکارانم بابت خدمات و زحمات مضاعف‌شان صمیمانه قدردانی کنم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان