تخفیف ویژه قالیشویی برای تهرانی‌ها و اصفهانی‌ها

قالیشویی مویدی از ابتدا در تلاش بوده اعتماد و رضایت مشتریان را با ارائه سرویس‌های با کیفیت جلب نماید؛ و طبق نظرسنجی انجام شده موفق به کسب رضایت ۹۹ درصد مشتریان شده‌است

تخفیف ویژه قالیشویی برای تهرانی‌ها و اصفهانی‌ها

تخفیف ویژه قالیشویی برای تهرانی‌ها و اصفهانی‌ها

شعبه تهران (تجریش)

021-44300300

شعبه اصفهان (میدان احمدآباد)

031-4080

برترین‌ها: فرش یکی از اصلی‌ترین وسایل منزل هر ایرانی می‌باشد و نقش بسیار مهمی در زیبایی خانه ایفا می‌کند. از آن‌جایی که فرش‌های خوب و کیفیت بالا، قیمت‌های بالایی نیز دارند، نگهداری صحیح از آن‌ها امری بسیار مهم به شمار می‌رود. به همین واسطه یافتن قالیشویی خوب در ایران و به خصوص در شهر‌های بزرگ از جمله تهران و اصفهان به یکی از نگرانی‌های مهم مردم بدل شده است.

به طور کلی می‌توان گفت که یک قالیشویی خوب، مجموعه‌ای است که بتواند بهترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت ارائه دهد. نظم، تعهد، تجربه در کار و مشتری‌مداری از فاکتور‌های اصلی یک قالیشویی خوب به حساب می‌آیند. اما اصلی‌ترین مشکل این است که چگونه یک قالیشویی با تمام فاکتور‌های گفته شده را پیدا کنیم؟ پاسخ سوال شما در همین مطلب است.

تخفیف ویژه قالیشویی برای تهرانی‌ها و اصفهانی‌ها

قالیشویی مویدی با بیش از سه دهه تجربه و تخصص از سال 1350 با مدیریت آقای مرتضی مویدی فعالیت خود را شروع کرده و در خدمت عموم مردم تهران و اصفهان می‌باشد. از افتخارات این مجموعه کسب عنوان اولین قالیشویی نمونه استان در اولین نمایشگاه فرش دستبافت اصفهان از طرف استاندار وقت می‌باشد.

تخفیف ویژه قالیشویی برای تهرانی‌ها و اصفهانی‌ها

شعبه تهران (تجریش)

021-44300300

شعبه اصفهان (میدان احمدآباد)

031-4080

این مجموعه از ابتدا در تلاش بوده اعتماد و رضایت مشتریان را با ارائه سرویس‌های با کیفیت جلب نماید؛ و طبق نظرسنجی انجام شده موفق به کسب رضایت 99 درصد مشتریان شده‌است. تخفیف ویژه این قالیشویی برای تهرانی‌ها و اصفهانی‌ها فرصتی مناسب برای کسانی است که قصد شستشوی فرش و یا انجام خدمات مرتبط با فرش را داشتند. پیشنهاد می‌کنیم این فرصت طلایی را از دست ندهید.

در این مجموعه انواع خدمات فرش، شامل بیش از 50 نوع عملیات، به مردم عزیز ارائه می‌شود. در ادامه اشاره‌ای کوچک به فعالیت‌های این قالیشویی داشته‌ایم.

تخفیف ویژه قالیشویی برای تهرانی‌ها و اصفهانی‌ها

شستشوی فرش ماشینی و دستبافت

فرش‌های ماشینی به واسطه قیمت پایین‌تری که نسبت به فرش‌های دستبافت دارد، در خانه‌ها بیشتر یافت می‌شود. شستشوی فرش‌های ماشینی نیز به نسبت فرش‌های دستبافت ساده‌تر است. اما در شستشوی فرش‌های ماشینی نیز دقت بالایی نیاز است تا از هرگونه آسیب به آن‌ها از جمله پوسیدگی، تغییر رنگ و ... پیشگیری شود.

شستشوی فرش‌های دستبافت به مراتب دشوارتر و تخصصی‌تر می‌باشد. قالیشویی مویدی با داشتن بیش از 3 دهه تجربه، در زمینه شستشوی فرش‌های دستبافت و ماشینی می‌تواند بهترین انتخاب شما برای شستشوی فرش‌های دستبافت باشد.

تخفیف ویژه قالیشویی برای تهرانی‌ها و اصفهانی‌ها

شستشوی فرش‌های دستبافت در قالیشویی مویدی طی مراحل زیر انجام می‌شود:

1. خاک‌گیری: فرش در اولین مرحله داخل دستگاه مدور شده و در حین چرخش، خاک و کثیفی از تار و پود آن آزاد می‌شود.

2. شستشوی فرش: پس از مرحله خاک‌گیری، فرش‌ها بسته به نیاز فرش و یا خدمات انتخابی، توسط دستگاه یا یه صورت سنتی شسته می‌شوند. لازم به ذکر است دستگاه اتوماتیک قالیشویی مویدی از نوع پازیریکی بوده و طوری طراحی شده است که بدون هیچ آسیبی فرش را تمیز کند.

3. آبگیری: بعد از شستشو، فرش وارد آبگیر‌های لوله‌ای شده که بسته به نیاز فرش از 1200 تا 3000 دور در دقیقه متفاوت می‌باشد.

تخفیف ویژه قالیشویی برای تهرانی‌ها و اصفهانی‌ها

4. خشک کردن: بعد از مرحله آبگیری احتمالا ده درصد از ربوطت فرش باقی مانده است. برای از بین بردن ده درصد رطوبت فرش، در فصول سرد آن را وارد گرمخانه ریلی کرده و در فصول گرم روی شن و فضای آزاد خشک می‌کنیم.

5. پرزگیری: پس از شستشو و خشک شدن فرش، به علت باز شدن تاب سطح روی ریسه پشم‌ها در هنگام شستشو، فرش دچار پرز می‌شود و نیاز به پرزگیری دارد. لازم است بدانید پرزگیری به هیچ عنوان باعث نازک شدن فرش نشده و فقط پرز روی سطح پشم برداشته می‌شود.

6. روشویی: بعد از پرزگیری، روشویی باعث براق شدن و جلای بسیار زیاد فرش می‌شود. این کار با کف و مواد براق کننده مخصوص سطح فرش انجام می‌شود و منجر به یکدستی و زیبایی هرچه بیشتر فرش خواهد شد.

7. دارکشی: مرحله آخر در شستشویی فرش‌های دستبافت دارکشی بوده که برای صاف شدن یا به وجود آمدن قاب مستطیل و گونیا در قالب فرش انجام می‌شود.

ریشه کشی فرش دستبافت

ریشه قالی به دو سر قسمت عرض فرش که به صورت ریش ریش و آویزان می‌باشد گفته می‌شود. ریشه‌های فرش در واقع همان چله و تار فرش هستند که در سراسر فرش کشیده شده و بر روی آن پرز فرش بافته می‌شود و در پایان از هر طرف 10 تا 15 سانت باقی می‌ماند که به آن ریشه فرش می‌گویند.

این قسمت یکی از آسیب‌پذیرترین قسمت‌های فرش بوده و عواملی مانند شستن با مواد سفیدکننده قوی می‌تواند باعث پوسیدگی آن‌ها شود. ریشه و شیرازه فرش چهارچوب و قاب فرش می‌باشد و بعد از آسیب دیدن این دو قسمت خود فرش نیز به سرعت آسیب خواهد دید.

به همین خاطر انتخاب یک قالیشویی با مواد شوینده خوب تاثیر بسیاری بر عمر فرش شما پس از شستشو خواهد داشت. قالیشویی مویدی علاوه بر جلوگیری از آسیب رسیدن به فرش می‌تواند ریشه‌های فرش را از نو ببافد و زیبایی و عمر دوباره به فرش شما هدیه دهد.

تبدیل فرش کهنه به فرش وینتیج

به طور کلی اصطلاح وینتیج برای وسایل و عناصر قدیمی و نسبتا عتیقه به کار برده می‌شود. یکی از هنر‌های ستودنی قالیشویی مویدی وینتیج کردن فرش‌های قدیمی و کهنه می‌باشد. فرش‌های وینتیج به واسطه‌ی ظاهر قدیمی و عتیقه‌گونه‌ی خود از طرفداران خاص خود برخوردار هستند. شاید برای بسیاری پیش آمده باشد که بخواهند فرش کهنه و قدیمی خود را به نوعی شبیه به فرش‌های وینتیج کنند. قالیشویی مویدی قادر است با انجام اعمالی فرش شما را به یکی از زیباترین فرش‌های کهنه‌نما یا وینتیج تبدیل کند.

تخفیف ویژه قالیشویی برای تهرانی‌ها و اصفهانی‌ها

تخفیف ویژه برای تهرانی‌ها و اصفهانی‌ها

خبر خوب این است که این قالیشویی حرفه‌ای و البته پرافتخار برای تهرانی‌ها و اصفهانی‌ها تخفیف ویژه گذاشته است. اگر ساکن تهران هستید و قصد شستشوی فرش‌های خود را دارید پیشنهاد می‌کنیم که آن‌ها را به قالیشویی مویدی بسپارید. این قالیشویی با داشتن کادری مجرب و متخصص می‌تواند بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه کند.

همین‌حالا می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل کنید و از تخفیف ویژه 15 درصدی برای تهرانی‌ها و تخفیف ویژه 10 درصدی برای اصفهانی‌ها بهره‌مند شوید.

تخفیف ویژه قالیشویی برای تهرانی‌ها و اصفهانی‌ها

شعبه تهران (تجریش)

021-44300300

شعبه اصفهان (میدان احمدآباد)

031-4080

تخفیف ویژه قالیشویی برای تهرانی‌ها و اصفهانی‌ها

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت قالیشویی مراجعه کنید. 

moayedi4080.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان