ماهان شبکه ایرانیان

لزوم عمق بخشی بیشتر به بازار سرمایه/ تعداد عرضه‌های اولیه باید افزایش پیدا کند

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف درباره گزارش پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از افزایش قیمت ارز گفت: نظارت مجلس در حوزه اقتصادی ملموس و شفاف بوده و به‌طور قطع تعامل لازم و نظارت جدی با وزرای دولت و سازمان‌های مسئول خواهیم داشت.

وی افزود: مردم مطمئن باشند اولویت اول مجلس ، حل مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی و نظارت بر حوزه اقتصادی است. اصلاح ساختار بودجه از موضوعات اساسی و دستور اول مجلس بوده که سال ها منجر به کسری بودجه و افزایش نقدینگی شده است.

قالیباف ادامه داد: حتما در حوزه بازار سرمایه همه دولت مردان توجه داشته باشند و همکاران هم در کمیسیون اقتصادی تلاش خواهند کرد، به بورس عمق دهند. در بازار سهام باید هم عمق بخشی باشد، هم بین تقاضا و عرضه اولویت با عرضه باشد و بازار سرمایه در حقیقت بتواند در بخش مربوط به تولید، نقدینگی را جذب کند و به سمت نقدینگی و تولید بیش‌تر حرکت کند. همچنین بر تعداد عرضه‌های اولیه در این بازار نیز باید افزوده شود.

وی  در ادامه تاکید کرد: بورس باید در حقیقت کمک تامین مالی تولید باشد. ان شالله که اشتغال و تولید و کنترل تورم را داشته باشیم، اهم از افزایش تولید و صادرات می‌توانیم تراز عرضه خودمان را در کشور مثبت و قوی‌تر کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان